Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Devils advocate (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=88022)

Miss-x- 11-05-2002 18:16

Devils advocate

Vanavond komt THE DEVILS ADVOCATE op net 5 om 10 uur. Wie heeft deze film gezien en wat vond je ervan of wie gaat deze film vanavond kijken en wat verwacht je ervan???

Lisa Rowe 11-05-2002 18:24

Ik vond het een erg goeie film (beetje ingewikkeld wel..)...maar zeker het kijken waard, have fun!

Noortjuhh 11-05-2002 18:52

Ik ga kijken

en ik verwacht een film die ik wel weer niet zal snappen.

Maar ik ga hem kijken :D

Balance 11-05-2002 19:10

kheb hem gezien en eigenlijk vonk hem een beetje tegenvallen...
maar dat was meer omdat m'n tante me van te voren had zitten vertellen hoe eng zij hem vond en blabla... het kwam erop neer dat ie echt verschrikkelijk eng moest zijn!

daar had ik dus opgerekend, en toen bleek het, wel is waar een goede film, maar geen waanzinnige enge film te zijn...

beetje jammer. maar goed, kga hem vanavond weer kijken, want het is nou alweer 2 of 3 jaar terug ofzo, dus kweet toch het verhaal al niet meer :D

oh ja, kbegreep hem toen wel en 't was tijdens een avondje oppassen dus al dan let je soms ook ff niet op... zo ingewikkeld issie dus niet als je de hoofdlijnen goed volgt.
veel plezier vanavond :)

PV 11-05-2002 19:59

heb m al een keer gezien maar k ga hem weer kijken (keanu :o)
het verhaal was volgens mij niet zo ingewikkeld...

Did I Do That? 12-05-2002 02:24

Ik wou 'm al heel lang zien... Ik heb 'm gezien en hij is echt cool vinnik!!

Noortjuhh 12-05-2002 11:09

Ik zat hem met mijn ouders te kijken, en het eerste uur (ongeveer) is gewoon ZOOO SAAAI! Ik heb hem dus niet afgekeken. Misschien dat ik hem nog een keer huur ofzo en ga kijken vanaf wanneer het leuk wordt :S

wicce 12-05-2002 11:24

ik vind em echt goed, heb em al erg vaak gezien :)
keanu reeves is gewoon fiijjn :)

Aurora 12-05-2002 12:04

Ik heb hem voor het eerst in de bios gezien... ENG!!!!! :eek:
Maar ik vond hem wel erg ingewikkeld..

Shrappers 12-05-2002 13:37

Leuk van UPC om een storing te krijgen tijdens de film... 2e keer dat ik het einde niet afzie...

Conan the Librarian 12-05-2002 17:29

Al Pacino is :cool:.

Maar wat zou er eng moeten zijn..? :confused:

Diesel 12-05-2002 17:37

Zo'n 3 jaar geleden toen ik 'm had gehuurd kon ik genieten van The Devil's Advocate, een meesterwerk van dezelfde regisseur als (Stephen King's) Dolores Claiborne. Het verhaal, script en soundtrack zijn ongelofelijk goed en Al Pacino levert uitmuntend acteerwerk als de duivel. Keanu Reeves en Charlize Theron spelen de rollen van hun leven. Een van de beste films ooit.......

Scarlett 13-05-2002 10:12

Citaat:

Diesel schreef:
Zo'n 3 jaar geleden toen ik 'm had gehuurd kon ik genieten van The Devil's Advocate, een meesterwerk van dezelfde regisseur als (Stephen King's) Dolores Claiborne. Het verhaal, script en soundtrack zijn ongelofelijk goed en Al Pacino levert uitmuntend acteerwerk als de duivel. Keanu Reeves en Charlize Theron spelen de rollen van hun leven. Een van de beste films ooit.......
Ik heb bij jou altijd het gevoel dat je recensies copy-paste van google ofzo..

:confused:

Oh, maar ik vond 'm erg okay, Al Pacino speelt echt geweldig.. Ik werd alleen boos bij de laatste scene.

:D

Alicia Silverstone 13-05-2002 11:01

die film is zoooooooooow gaaf :)
Al Pacino is echt goed trouwens, dámn...
:cool:

Sciza 13-05-2002 12:40

Ik heb hem vroeger in de bios gezien, samen met mijn vriendje toen en zijn vader :D

Maar ik heb hem weer gekeken, tof!!

Diesel 14-05-2002 12:00

Citaat:

Jewel schreef:

Ik heb bij jou altijd het gevoel dat je recensies copy-paste van google ofzo..

:D

meen je dat nou?
dat beschouw ik als een compliment

Het is toch logisch dat THE DEVIL'S ADVOCATE een goed script en een erg interessant plot heeft. Daar hoef je google of een ander zoekprogramma niet voor af te zoeken, als je TDA hebt gezien en je hebt een beetje verstand van films dan kom je er wel.......

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.