![]() |
waaraan verdien ik dit???
als ik alle lieve berichtjes van mensen van hier lees denk ik waaraan verdien ik dit?
daarvoor wil ik jullie even bedanken...want ik vind het wel erg lief... momenteel gaat het wel ok met mij... ben alleen het huis wara ik woon zat...ik wil meer vrijheid...gisteren mocht ik niet eens ergens anders slapen omdat ik niet naar huis kon fietsen vanwege het weer...kortom ze geven niet om me, ik mag gewoon gevaarlijk naar huis gfietsen... mijn moeder heeft zowaar uit zichzelf gebeld en daar zoek ik geen contact mee...dus ze laat wel wat interesse zien... :confused: erg vreemd...als ze eerst zegt dat ze geen contact met me wil... mijn vriend is zo lief...daar vraag ik me soms ook wel eens van aff, waar heb ik dit aan verdiend??? alleen mijn twee beste vriendinnen laten me vallen...beetje jammer...ze hebben het allebei eerder gedaan...de een vanwege hara vriend...die heeft nu een neiuwe vriend en doet het weer en de ander omdat ze geen zin meer in had... echt heel jammer dat mensen zo kunnen zijn... ook wil ik mijn excuses aan mensen aanbieden die ik niet terug schrijf...deze computer is namelijk heel erg raar...al sik wat wil terug sturen moet ik me steeds opnieuw aanmelden en dan heb ik een bericht moet ik me weer op nieuw aanmelden... dan moeten er ook nog andere mensen op de pc...dus het lukt allemaal niet zo... maar waardeer jullie bverichtjes echt wel... liefs mij... (y) :) |
Ok, ik zal maar meteen voor de rest spreken:
Het is een open medium, en mensen hebben hier geen sociaal leven dus gaan ze maar advies geven op een psychologie forum... ;) (er zit een kern van waarheid in (a) :p) |
Citaat:
anders mag slapen omdat je niet naar huis kon fietsen vanwege het weer', vervolgens zeg je dat ze niet om je geven omdat 'je gewoon gevaarlijk naar huis mag fietsen.' Beetje krom - je spreekt jezelf tegen? :) (Ik zou dan júist denken dat ze om je geven, als je niet ergens anders mag slapen omdat je niet naar huis mag fietsen vanwege het weer.) Citaat:
of gaat het hierbij niet om 't forum? (ik heb dat nl ook -> komt doordat ik niet op 'automatisch inloggen' sta, misschien is dat ook bij jou zo?) |
Citaat:
|
Oke, nu staat die post hier trug. :o .....Of ben ik nu helemaal aant doordraaien??????? :D
@justme18: hier zitten idd een heleboel lieve mensjes. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:| of hap ik nu heel erg? :bloos: |
Heeft het zin om in discussie te gaan?
|
Citaat:
|
Tssk (n)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik snap je wel hoor, ik werd gister ook echt gek van die kutregels.. Moest mijn bezoek weg, om 7 uur.. want ik had mijn thuisblijfavond enzo.. Maar die thuisblijfavond was bedoelt om je huisgenoten enzo beter te leren kennen en huiswerk te maken en blablalbla.. Maar dr was maar 1 iemand thuis.. (het was wel gezellig, daar niet van, maar toch) dus die thuisblijfavonden zijn echt vreselijk klote.. dus ik begrijp je wel.. Hm, maar je mag nog ff niet weg hoor.. :( en, oh ja.. Misschien komt dat probleem omdat jij via je mail naar de site gaat.. of niet?? als je gewoon naar www.scholieren.com gaat en dan forum, dan gaat het wel goed denk ik.. iig, ik heb dr nooit last van.. :) en-en, vergeet niet uit te loggen.. want ik had laatst per ongeluk onder jou naam gepost (wel weer verwijderd enzo..) :o |
Citaat:
Zij bedoeld het denk ik zo van:"het kan ze niks schelen dat ik door dit weer, dat gevaarlijk is, naar huis moet. Het maakt ze dus niet uit als er wat gebeurd." |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |