![]() |
[TK] VWO examenbundels/samengevat (ook al :))
Ook ik ben geslaagd en heb samengevatboekjes/examenbundels over. Is erg handig als je volgend jaar in 6vwo gaat beginnen om extra mee te oefenen voor je toetsen, en je went gelijk aan de vraagstelling op de examens.
Deze heb ik dus over: Natuurkunde examenbundel Wiskunde B examenbundel Wiskunde B samengevat (ook nieuw gekocht en alleen gebruikt voor examens) Nederlands examenbundel (van het jaar 02/03, maar dat maakt bij teksten niet uit) Duits examenbundel (nog nooit gebruikt!) Scheikunde examenbundel Engels examenbundel (ook van het jaar 02/03 maar then again dat maakt bij teksten niets uit) Economie samengevat (nieuw Examentraining Engels, handig boek met allerlei oefenteksten Ik heb ze allemaal heel weinig gebruikt en heb er ook niet ingeschreven. |
hoeveel wil je voor die van biologie?
|
Citaat:
|
*upt*
|
het nieuwe schooljaar is alweer begonnen, misschien zijn er nu al weer mensen achtergekomen hoe handig examenbundels zijn :) ?
Aleen samengevat en examenbundel wiskunde heb ik vorige keer verkocht, de rest heb ik nog. |
Citaat:
Kus Liek |
Is die natuurkunde examenbundel voor natuurkunde 1 of 2?
En wel gewoon van het jaar 2005/2006? |
Of jullie kijken gewoon even naar de datum wanneer de TS als laatst gepost heeft..
|
Citaat:
laat maar zitten dus :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |