![]() |
nieuwe single boris
hebben jullie hem al gehoord? zo ja, wat vinden jullie er van?
kvind het echt 3x niks (n) voor degene die hem nog niet hebben gehoord: mms://streaming.tmf.xo.nl/cliparchief/wmv/500/b/Boris-MySpecialGirlfriend.wmv |
niet gehoord, en dat wil ik graag zo houden :)
|
Die is relaxed :) .
|
Boris lijkt van een afstand op een clitoris
|
ik heb het niet zo op boris en zijn muziek..
|
Citaat:
|
Haha, dat er altijd weer iemand is dit deze topics opent.
Ik zal hem ongetwijfeld op de radio gehoord hebben. Gelukkig herken ik dat spul allemaal niet. |
Citaat:
so check it out! |
Citaat:
Citaat:
|
Hopelijk lijkt 't op "Papa was a Roling Stone"(??), want dat zingt ie heel oke. 't Kan best zijn dat Boris ooit een CD gaat maken die ik geweldig vind. Tenminste dat denk ik. En da's op zich wel raar. :s
|
jeetje sorry hoor, ik reageerde alleen op dat "je het ongetwijfeld wel op de radio gehoord zou hebben".
|
Citaat:
|
iew
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niet gehoord, maar vanaf a.s zaterdag (want dan komt ie uit, toch?) zal ie ongetwijfeld lam worden gedraaid op de radio.
Ik denk overigens niet dat ik het een leuk nummer vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft ie nu al een nieuwe single :|
Oh God :| |
Zo!!! Sterke tekst hoor hé!! Kwalitatief gezien bijna net zo creatief als André Hazes op een unox-avond:
Citaat:
Citaat:
ÉN: Jammer dat ze er zo'n onwijze Justin Timberlake rip-off van hebben gemaakt. Zonder dat was ie al slecht genoeg namelijk... :nono: |
Citaat:
|
niet echt de behoefte om dat te gaan luisteren
ik opende dit topic in eerste instantie om te kijken hoe boris afgezeken zou worden :) |
ik vond When you think of me nog wel een leuk nummer, maar deze echt niet
|
Citaat:
(n) |
Citaat:
|
....
boris woont bij mijn broer in de straat?!?! ... |
Citaat:
Waarom trouwens vraagtekens? Weet je t nog niet zeker ofzo? Denk je dat t misschien ook de Kopspijkers-imitator kan zijn? |
Nog niet gehoord.. ben wel een klein beetje benieuwd, omdat ik een aantal sofuja nummers wel leuk vond :)
|
Citaat:
Probeer je nu wijs te zijn? :p ;) |
Het is geen emo en het is commercieel dus ik kraak het op voorhand af :rolleyes:
|
Citaat:
En terecht. |
Citaat:
En ik schreeuwde het gewoon uit.. :rolleyes: |
ik vind boris lelijk :nono: en vies (n)
|
"da heeft potverdomme wel veel met muziek te maken ja"
|
Citaat:
|
Citaat:
Je stijgt in mijn achting. *En je moet niet zo schreeuwen, want je verneukt de lay-out, de boodschap is niet zinnig en trouwens, je plaatste vraagtekens en dat hoort niet bij uitschreeuwen* |
wablablablahoelahoep
|
omg mark wat ben je soms toch een fuckin fruit
|
Citaat:
|
Ik vind um eigenlijk niet zo leuk.. ''Places To Kiss You'' zou die op single moeten brengen, dat nr is zoo lkkr chill :) !!
|
Citaat:
Lekker! :D |
Ik vind et wel een leuk nummer
ik vind zijn hele cd wel leuk eigenlijk :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel leuk, beter dan 'When you think of me'.
|
Citaat:
|
die clip is totaal gejat van die justinvideo, maar ik vind boris heet dus ik vind het niet erg :cool:
|
GODVERDOMME wat een vet nr
|
Troep, bende, zooi (n)
|
justin?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |