![]() |
Autorunbestandje?
Men neme twee powerpointpresentaties en de opdracht om daar een autorun bestand te maken en men heeft een probleem :( (tenminste ik dan ;) )
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat er een menu-tje verschijnt die je laat kiezen welke presentatie je wilt zien en dat dat automatisch start. :s BVD :) F. |
|
Citaat:
Daarvan kun je het zo afleiden |
Citaat:
klopt, maar die autorun.ini start een programma op, en ik denk dat de TS ook zo'n programma wil maken, daarvoor is die software uitermate geschikt |
Hey bedankt jongens ik probeer ff zo'n trial uit van die links
|
* pakt een oude autorun.ini van een van zijn Cd Zone Benelux demo-cd's*
Code:
[autorun] |
|
|
Citaat:
|
alles wat erin hoerft is dit
Citaat:
zet dit in een notepad bestand en sla het op als autorun.ini klaar |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja een autorun bestand maken is in principe geen probleem dat lukt mij wel (met één bestand) Maar nu moet ik een aantal presentaties (.pps) in één autorun plaatsen, daar zit het probleem....Die andere posts gaan over één bestand....Maar toch bedankt :)
|
Citaat:
|
Euuuuh.........Nee eigenlijk niet :bloos: Ik ben niet zo'n ster in dat soort code's enzo...Normaal gebruik ik zo'n progje, maar die wil het niet doen als er meerdere 'targets' worden opgegeven
|
[autorun]
open = map\autorun.exe <- open automatisch programma icon = cdzone4.exe <- Gebruik welk ikoontje shell\start = Start CD-Zone <- object uit keuze lijst shell\start\command = cdzone4.exe <- hoe dat object te openen |
OK dit snap ik tot zover....Shell is toch een MS-Dos iets :confused: Anyway, uit jouw verhaal begrijp ik dat ook deze methode voor één presentatie is of zit ik er helemaal naast :bloos: (Als dat zo is srry dan ;) )
|
Citaat:
(dat is niet zó erg handig) |
OK dat het niet handig is maakt opzich nie uit, als het maar werkt. Ik kan het wel ff proberen :) Zijn er nog andere mogelijkheden?
P.s.: Iedereen bedankt voor de reacties (y) TOPPIE :D |
Citaat:
|
OK ik ga niemand zoenen ;) . Maar ik wil jullie allemaal ff bedanken :p THNX iedereen, wat mij betreft is deze post teneinde. Ben al bezig (samen met iemand anders) met zo'n batch bestandje en met bovenstaande link moet het zeker lukken.
*Dank* (y) F. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |