![]() |
wat doe je nu en wat wil je nu liever doen?
Lijkt me duidelijk. Wat doe je en wat wil je liever doen?
zit op mn stage en verveel me (tis hier saai vandaag) en wil graag iets relaxed doen zoals naar zo'n relax oord met sauna's, wirlpoolbaden enzo |
Ik ben Duitse taalkunde aan het studeren en wil liever vakantie, maar morgen om dit uur ben ik er vanaf. Dus ga ik nu niet meer klagen en er weer 'ns aan beginnen.
|
Verslagen maken en leren.. En ik wil liever in mijn bed liggen en slapen en uitzieken. *snotter*
|
Momenteel zou ik heel graag iets normaals willen doen.
|
ik forum nu
(like doh) maar ik zou eigenlijk moeten leren.. ik zou liever daarentegen tegen mijn vriendje aan op de bank gaan hangen |
Ik heb nu helemaal niks te doen.
Liever zou ik wel wat te doen hebben! |
Ik doe een poging tot het begrijpen van statistiek, ik had liever vakantie gevierd met mn tentamen voldoende afgesloten
|
ik ben op de computer op scholieren terwijl ik nu liever een leuke film ofzo wil kijken
|
Ik ben aan het forummen en dat vind ik prima. Vakantie :cool:
|
Citaat:
|
Ik ben aan het forummen, maar ik heb eigenlijk meer zin om weg te gaan, maar k weet niet waar naar toe en t weer is ook niet zo super
|
Oei, dit herinnert me er aan het feit dat ik nog wat moet leren.
|
ik forum (is dat een werkwoord) :o
wil op vakantie naar een warm zonnig land... :cool: |
Citaat:
|
ik ben muziek aan het luisteren en forummen en ik ben nu liever in de zon aan het skateboarden in marseille met een paar vrienden en kratten grolsch aan de zijkant :p
|
Ik ben aan het forummen en msn'en. Ik moet eigenlijk stageverslag afmaken. En ik wil feest vieren &geld uitgeven &leuke jongens versieren.
|
Ben aan het forummen en muziek luisteren, maar ik zou liever vakantie hebben en nu aan het strand liggen of bij een bepaald iemand zijn, of gewoon al zien.
|
ik wil iets te doen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment: forummen, muziek luisteren, MSN
Wat ik wil doen: voetballen |
Nu: Drop eten.
Wat ik wil: Warm eten. |
Ik ben nu bezig om allerlei nieuwe programma's op de computer te zetten...kzou liever voor de tv hangen ofzo week veel iets leukers in iedergeval..doe maar lkkr stappen maarjah dan moek nog wachten tot zaterdag aaf :eek:
|
Vrijen met een mooie meid :D :p
|
bezig voor school
wat ik wil doen: ff relaxen |
Citaat:
|
ik forum :rolleyes:
maar liever lig ik in mn bed. want ik ben lui. nog liever wil ik winkelen. en het allerallerallerliefst wil ik.. sex. |
Ben nu aan het forummen, maar zou het aller-aller-allerliefste bij 't vriendje zijn! :) (zit er helaas niet in...)
|
Ik zit nu thuis achter de computer en ik wil graag weg om met vrienden feest te vieren, maar dat mag niet want ik moet wachten op visite die toch niet komt :mad: :(
|
Ik ben nog steeds bezig met iets normaals willen doen.
|
ik wil nog steeds hetzelfde als net
|
ik forum nu(hey wat een toeval, jullie ook)
ik zou nu graag 3 bloedmooie maagden van hun onschuld beroven(tegelijk) |
Ik forum nu.
Maar ik zou liever op een tropisch, zonnig eiland op het strand liggen in m'n bikini :o |
Ik forum nu, ik zou het liefst op de maan zitten nu, eigenlijk.
|
Citaat:
|
forummen maar ik wil ook wel graag tv kijken.
oplossing: sluit de pc af en ga tv kijken :cool: (y) |
Me vervelen. Ik zou liever bij iemand zijn die veels te ver weg is nu. :(
|
Citaat:
|
pcen...en ik zat liever met een groep vrienden te zuipen
|
ik ben aan het computeren maar zou liever bij mijn vriend zijn. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ben ik aan het forummen, MSN-en en muziek aan het luisteren.
Ik zou liever "vanalles" ( ;) ) doen met 'n bepaalde meid... Maar ik mag niet meer dagdromen en geen kleffe antwoorden geven. 't Is hier tenslotte geen L&R of Psych. |
Er zijn wat mij betreft al genoeg van dit soort topics op dit moment en bovendien antwoord iedereen wel met 'ik ben nu aan het forummen' of iets wat er op lijkt, aangezien men anders geen antwoord kan geven.
Daarnaast vind ik het niveau van deze topic niet echt hoog. Alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik deze topic sluit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |