![]() |
Themafeestjes
Ga jij op in je thema of doe je er niet aan mee?
Over het algemeen vind ik het allemaal maar onzin m.u.v. thema's zoals blingbling en helloween. |
Als ik het thema dig, ga ik er op in. Als ik het thema niet dig, zou ik uberhaubt nicht naar het fuifje gaan.
|
Zoals snuitje..
Als het een leuk thema is, dan ga ik er wel in mee. Nou denk ik wel dat er weinig thema's zijn die ik te stom zou vinden om mee te doen. |
Citaat:
|
ik ga op zich wel op themqa's in, maar dan wel op een geheel eigen manier. als het thema bijvoorbeeld mafia of gangster is, ga ik als lijk. en als het thema blinbling is, ga ik als zwerver.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik toch al naar een feestje ga en daar is toevallig een thema en ik kan daaraan meedoen zonder geld uit te hoeven geven, dan doe ik mee.. Ookal is het een ontzettend suf thema, Hawai ofzo. |
Citaat:
|
Meestal ben ik te lui om er ook echt kleren voor te gaan zoeken enzo, dus als ik het leuk vind ga ik er wel heen, maar kom ik zelf niet verkleed.
Maar themafeestjes zijn toch meestal kut. |
ik heb pas drie themafeestjes gehad, en het waren de thema's piraten, homo's en dokters. :rolleyes:
bij piraten wist ik het pas toen ik een groot schip gemaakt van een laken en een badkuip in de tuin zag staan. gelukkig had ik toevallig een doodshoofdketting om. bij homo's was ik niks, maar ik had wel mijn toenmalige boyfriend marsh opgedoft met roze strikjes. bij dokters was ik ook niks, en alle suffe mensen die medicijnen studeerden hadden hun doktersjas aan. gelukkig werd ik daar niet mee geassocieerd. als het nou een echt echt echt themafeestje was had ik het wel leuk gevonden, maar dit waren gewoon verjaardagen bij mensen thuis. |
Citaat:
Voor een groot feest zou ik het best doen, niet te opgedoft maar ik zal niet uit de toon vallen, maar voor verjaarden zoals Noé beschreef zal ik gewoon niet op komen dagen. |
Citaat:
|
Ik zou er wel een beetje aan meedoen, niet echt extreem. En al helemaal niet er heel veel geld voor uitgeven. Mjah en ik moet eerst zeker weten dat de rest er voor het grootste deel ook aan meedoet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goed idee (y)
|
Citaat:
|
nee he? inderdaad. nu ben ik ook absoluut niet alternatief, dat helpt ook.
|
Citaat:
|
ik heb daar nu niet echt een behoefte aan, helaas.
|
Citaat:
|
als jij het zegt...
|
Ik ga niet naar themafeestjes.
|
binnenkort ga ik naar op t hollywood-feestje van de 1e 2e en 3e, mag ik hun glaasjes cola inschenken. :p (y) (daar ga ik 'werken' met andere vriendinnen)
mja dan doe ik me denk ik wel wat aan in die stijl, is wel leuk. beetje verlaat carnaval.;) |
op mijn vorige school daar waren alle schoolfeesten in een thema.
we hadden een keer Hollywood thema: toen ben ik als Braveheart gegaan :cool: verder met 60's 70's party ben ik als een rude boy gegaan. Ook ben ik met gala als een corpsbal gegaan. Ik ben nog een andere keer ook verkleed naar zo'n feest geweest maar ik weet niet meer als wat als het thema en vooral het volk wat er komt me ligt ben ik wel bereid mee te doen aan die onzin maar anders niet |
wat snuitje zegt
overigens wil ik een keer een feestje geven met als thema sesamstraat <3 |
RXQueen via Ddeftones'account:
met de laatste kerstparty van de docenten afdeling van de hka hadden we heaven &hell. de band die optrad hadden witte toga's, gouden vleugeltjes en een auriool van kerstboomslingers. de mensen van grafisch hadden een barbie & ken feest = ROZE!!! ik ben zowieso al evil, dus met wat zwarte kleding en rode hoorentjes was ik al compleet. bij de goudvishal in arnhem hebben we ieder jaar playersball, dus voor de pooiers en hoeren. mensen die echt als hoer aankomen mogen met fikse korting naar binnen. het feest is helemaal compleet met paal. behoorlijk gaaf feest wat dit jaar voor het laatst was. en met haloween gaan we daar ook een party houden met bandjes, en de dresscode: scary. met kerst gaat de kerstborrel van onze afdeling behoorlijk bling en glitter worden als het aan mij ligt |
Ik heb laatst nog een thema feestje gegeven, proud to be fout: dus iedereen kon zn eigen betekenis geven aan fout waardoor je op een gegeven moment gewoon mensen had die zeg maar als elkaar verkleed waren, maar al met al was het wel een geslaagd feest, helaas geen foto's :p
|
als je naar een themafeest gaat moet je ook meegaan met het thema. anders kan je beter niet gaan.
|
mja ik ga nog wel 'ns naar halloween feesjes waar iedereen zich als dracula of zombie verkleed. alleen op de flyer staat nooit dat het een themafeest is http://ayttm.sourceforge.net/smileys...lt/msn_bat.png
|
Bij het thema schuim is het moeilijk om niet mee te doen :D .
|
Citaat:
|
ik maak van de meeste feestjes mn eigen thema-verkleed-feestje. dan kan ik t lekker zelf bepalen, echte thema-feestjes zijn stom. alleen halloween-feestjes zijn leuk.
|
ik ga vanavond naar een old-skool feestje!!leukleuk ik doe mee, ook al heb ik nog steeds niet echt precies een idee wat oldkool precies is... :S
|
ik kom er altijd te laat achter dat het een themafeest is
|
De laatste keer dat ik op een themafeestje was, was het thema pimps en ho's. Hoefde ik niet veel voor te doen. :rolleyes:
|
alice in wonderland feestjes zijn kicke!
|
Ga er nooit zo op in nee...
|
Ik ben naar mijn examenfeest en dat van mijn beste vriendin geweest. Mijn feest was het thema brasil :(
En die van haar moulin rouge en beide feestjes ben ik op het thema in gegaan. Bij moulin rouge iets meer dan brasil, maar dat lijkt me logisch |
tegenwoordig is alles ineens thema.. nouja, ik doe er wel aan mee (y)
|
meestal doe ik er wel aan mee.
tot zover deze boeiende post |
Dat ligt eraan wat het thema is. Als het weer zo'n afgezaagd Hawaïthema is dan hoeft het van mij niet. Maar een thema zoals de jaren 70 (alhoewel dat ook afgezaagd is) vind ik wel weer leuk :)
|
een themafeest leek mij eerst wel leuk maar nu niet meer..
het thema voor het feest dat er binnekort kom is =>fright night<= ik ga dan echt niet als heks ofzo :s |
Ik doe er meestal wel aan mee, maar vaak kom ik er ook veels te laat achter.
|
Citaat:
|
Ik doe er wel aan mee. 'K vind het wel grappig, en als je er niet aan meedoet ben je ook zo'n saaie pier.
|
Over een week hebben wij op school een feest met 't thema: Chill in Brazil.
:| Aangezien iedereen in van die Brazil voetbalshirtjes komt, leek het mij en RPGFANATIC± leuk om een onbedrukt voetbalshirt te kopen en er Turkmenistan o.i.d. op te laten drukken. Is dit een leuk idee, en zo niet, heeft iemand andere suggesties? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |