![]() |
Ik blijf wachten..
mijn hart versteend
mijn lichaam verstijfd mijn lichaam is een wrak door de pijn.. door die woorden heb ik zoveel medelijden dat ik niet kan leven zonder alleen nog maar om jou te geven medelijden vreet me op van binnen alleen nog aandacht voor jou alleen voor jou.. liefde medelijden mijn eigen leven komt op de 2e plaats.. tot jij weer kan leven en alle liefde terug kan geven tot dan huil ik elke nacht maar ik blijf wachten, ik wacht.. |
Hihi..en ook hier vind ik m mooi =) T ritme loopt hier en daaralleen niet helemaal gelijk geloof ik?
|
mwhaa, nee, deze vink nie mooi, het loopt niet lekker en de rijm klinkt geforceerd of klinkt gewoon niet... de boodschap is opzicht wel duidelijk maar ik vind hem gewoon niet mooi, jammer.
|
Sorry dit gedichtje ligt mij ook niet zo, ik denk dat het komt door de verschillende opbouw van de strofes, hierdoor ontstaat een warboelig geheel (snap je wat ik bedoel?).
|
Ja, de kwaliteit loop nogal achteruit. Het is jammer, maar ik ben op dit moment niet emotioneel genoeg voor gedichten. Dan is het snel geforceerd en ongevoelig.. snappu?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |