![]() |
Wie is jouw lifestyle held?
Zoals de topic luidt:
Wie is jouw lifestyle held? Degene die jou het meest impressed met zijn/haar kleding, gedrag, uitspraken, uiterlijk, waarden en normen etcetera. En waarom valt de keuze op die specifieke persoon? Is hij/zij zo scherp, fel of intelligent? Doneert de persoon in kwestie elke week netjes een miljoen euro op de rekening van een arme Ghambiër of heeft hij/zij gewoon een stijl die jou aanspreekt?! Voor wie heb jij dat diepe respect? Zoals een ongeschreven regel luidt, topicstarter begint: Mijn lifestyle held is momenteel Will Smith, ik heb respect voor hem omdat hij ondanks alle kritiek toch zichzelf blijft en zich niets aantrekt van de negatieve media. Daarbij komt zijn vette stijl qua kleding/uiterlijk en mag ik graag een intervieuw met hem zien omdat hij zeker niet de domste is en af en toe geestig uit de hoek kan komen. *Note: Er zullen vast nog personen zijn waar ik eigenlijk meer mee heb dan Will Smith, maar die schieten me momenteel niet te binnen. |
Ik bewonder Wendy van Dijk :o Ze lijkt me een hele sterke persoonlijkheid, en heel erg sympathiek. Ze is van sidekick veranderd in een veelzijdige vakvrouw. En ze is een hippe m00der (y)
http://admin.wendyvandijk.nl/uploadedfiles/tn_91.jpg |
Citaat:
|
ik vind wendy van dijk een saaie doos... ze wil overkomen als girl next-door, type ideale schoondochter :nono: erg jammer! ze zou eens vaker bitchy uit de hoek moeten komen wil ik haar leuk vinden... een leuk schandaaltje rond om haar zou leuk zijn!(y) ze wordt betrapt met coke of ze heeft een nieuwe minaar... een 30 jaar oudere miljonair...
Mijn lifestyle held is britney(y) ze is zoooo plastick, ze kan niet zingen en tijdens haar optredens is te lui om te playbacken en een beetje fastsoenlijk haar danspasje af te maken! geweldig(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot: Ik denk niet dat ik een lifestyle held heb. Alhoewel. Ik hou van Dragqueens (y) |
Citaat:
|
pff, wat zijn jullie dom zeg, ridder is metro, das vet hip (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geen lifestyle held :( ik vind die overbetaalde celebs toch allemaal lulletjes en kutjes
|
Ik ben niet verwijfd. Verder zijn de meeste celeb's mijn helden :bloos:
|
@ridder, mjah toch wel :p
but like i care ;) ik heb ook geen lifestyle held, doe maar wat. ben wel ooit het voorbeeld van een vrinedinnetje van mn zusje geweest (waar ze nu gelukkig niet meer mee om gaat) dat was echt irritant (n) |
Citaat:
|
Citaat:
het woord gay op je voorhoofd zou nog subtieler zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben m'n eigen lifestyle held. Als ik 's ochtends een broek aantrek denk ik: "Jaaaaaa, FET! Dat wil ik ook!" En dan trek ik die broek aan.
PS. Dat is toch lifestyle? |
Citaat:
:rolleyes: |
He verdikkie, ik dacht dat we het over forumhelden hadden. :(
|
Citaat:
|
Dat is ook een goede. Maken we toch gewoon een vervolgtopic joh! (y)
|
kosmo is mijn lifestyleheld, van hem kan ik nog eens leren hoe ik m'n kraag moet uppen (y) (y) (y)
|
Mijn lifestylehelden komen uit bands als The Thrills, the Strokes en Kings of leon.
|
Citaat:
Ohja ontopic: ik ben er nog niet over uit wie mijn held is. |
Citaat:
|
ik :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: