![]() |
Unholy Alliance Tour: Slayer + Slipknot
Controversieel, verguisd, maar nog lang niet uitgespeeld: Slayer beschikt over een indrukwekkende lijst van verdiensten waar andere bands alleen maar van kunnen dromen. Bovenaan prijkt het album Reign in Blood uit 1986 dat de geschiedenisboeken is ingegaan als beste speed metal album ever. Tijdens de laatste Dynamo liet de band nog een verpletterende indruk achter, wedden dat ze dat weer flikken in Rotterdam?
Het maakt niet uit waar ze staan, het aantal decibellen schiet als een komeet omhoog als Slipknot met hun overdonderende agressieve sound huis houdt. Tel daarbij ook nog eens het luguber uiterlijk vertoon van deze band uit Des Moines op en dan is het feest helemaal compleet. Er valt niet te spotten met Slipknot! Donderdag 21 oktober 2004 Ahoy' - Rotterdam Entree: E 40,-/E 38,-/E 36,-/E 34,- (exclusief servicekosten) Aanvang: 19.00 uur Kaartverkoop begint zaterdag 26 juni om 10.00 uur. |
Mensen die voor deze 2 bands zo veel geld over hebben zijn echt totaal gestoord :s
|
slayer is door al zn krachten heen, nu ze zelfs al moeten gaan optreden met slipknot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik ga. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tsja, als slayer nou met een leuke band speelde was ik misschien nog wel heen gegaan, maar ik ga niet 40 euro betalen om alleen slayer te bekijken, dus dat feest gaat voor de zoveelste keer niet door.. :(
+ rottordam is toch veel te ver weg |
ik ga zeker morgen alvast kaartjes reserveren, ook al ga ik alleen voor slipknot, 40 euro valt nog wel mee
|
voor 40 euro kun je genoeg leuke andere dingen doen :o
|
Citaat:
Voor dat geld koop je wel een Cd van Slayer en Slipknot samen. (y) |
jammer dat het met slipknot is. Slayer kicks ass.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geloof dat elke slayer fan het voorprogramma haat;)
met slipknot hebben ze toch een aardige band. dat gezeik altijd op die band (maar daar is al genoeg over te doen geweest hier). 2 metalbands die een enorme invloed hebben op de huidige metalscene. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slipknot is bagger, Slayer is best ok maar daar ga ik geen 40 euro voor neertellen.
|
Citaat:
|
slaaaaayooooooor
mja ik gaat niet :p geen geld voor.. en t geld er nie voor over |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blablablablabla :rolleyes: |
Tja, ik heb het allebei ooit leuk gevonden, heb het ook wel genoeg gezien toen.
|
Citaat:
|
Dan ben ik jarig, dus dat wordt een leuk cadeautje...
|
Citaat:
2 van de bands. ben je het er niet mee eens? |
Citaat:
|
IK WIL IK WIL IK WIL
ben op 21 juni ook geweest naar slipknot (en de rest) en hun zijn zo tering goed live (je moest eens wete) maar ik kan gewoon niet :S want het valt precies in mijn proefwerkweek :S |
Citaat:
gezien de huidige golf nu metal bands, ze zijn daar toch wel van invloed op geweest. uiteraard minder dan slayer, en minder dan een deftones en korn, maar daaronder zal je ze ongeveer wel vinden. |
go slayer.
mja.. enkel voor de rijkeren onder ons deze keer... |
Citaat:
als ik zou gaan was t voor slayer en regel t slim: laat niet weten dat je pww hebt want als je t kaartje al hebt kunne ze m nie inpikke :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is te duur PUNT uit
|
Citaat:
|
Geniaal was een gesprek dat iemand van de aardschok opving tussen twee mannetjes op Graspop
"Waarom speelt Slayer na Slipknot? Slayer is toch een slap aftreksel van Slipknot?" Schattig he? :o Ik denk overigens niet dat ik er heenga. Slayer viel op op Dynamo best tegen, in vergelijking met Graspop 2002 en tja Slipknot... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slayer is gewoon een van de weinige bands waarvan ik urenlang naar cd's kan luisteren. Bovendien vind ik Slayer uniek in zijn genre. Waar veel bands (o.a. kreator, destruction) veelal dezelfde muziek uitpoepen is slayer vrij divers. Testamant heeft dat ook, alleen vind ik Tom Araya een veel gavere zanger. |
Citaat:
Maar ik denk niet dat het een serieus gesprek was. |
Citaat:
Slayer daarintegen wel live gezien en da's gewoon pure metal wat daar van het podium afkomt, ja ok Kerry King ken geen solo's maar voor de rest (y) :cool: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vergeet dat echt goede bands makkelijk een show van twee uur neer kunnen zetten zonder dat iemand zich gaat vervelen. |
Citaat:
|
ik kom alleen als de lepra clown posse speelt
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |