![]() |
Hoe richt je een kleine kamer groot in???
Ik heb eindelijk een kamer gevonden van 13m2.
Hebben jullie mischien tips hoe ik het visueel groter zou kunnen inrichten? :) |
Allemaal kleine voorwerpen erin doen.
|
Lichte kleuren en weinig meubels/zooi/ect. erin.
|
k zou t nie wete ik heb n kamer van 30m2 :D
maar ff serieus... witte of lichtblauwe muren en weinig meubilair. |
Lichte kleuren, lichte materialen, spiegels. Je kunt ook een slaapbank nemen, dat scheelt ruimte :)
|
Citaat:
owkeej lichte muren..weinig meubels,slaapbank...thnx!:) |
muren er uit breken
is cha0s goed in, hij wil je vast wel helpen deze post werd u aangeboden door: cha0s destruction and co. |
Van één muur een grote spiegelmuur maken zoals in een kledingwinkel wel eens. Met gigantische spiegels. Misschien een beetje duur maar je kamer lijkt er twee keer zo groot door.
|
of een tweepersoons hoogslaper! dan kun je daar onder werken en kun je mij en ridder nog eens uitnodigen:o
|
kleuren !
ik zou een verhooginkje maken met daarop een bamboe barretje <3 en een mooie aqarium :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook een kleine kamer, maar met slaapzolder :D en aparte keuken, douche en wc. :D
Woonkamer is ongveer 10 m2. Maar voor jou kamer: Gebruik lichte kleuren en spiegels. Gebruik geen zware stof voor gordijnen maar bv een rolgordijntje (=minder ruimte). Gebruik je spullen multifunctio (y) : je hebt nu ook manden die je ook als tafeltje kan gebruiken etc. etc. Gebruik je bed overdag als bank (door kleed en kussens) of koop de al genoemde slaapbank. |
Citaat:
|
lichte kleuren, veel spiegels en niet te veel en te grote dingen erin ofzo?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Witte muren,lijkt je kamer groter.
Slaapbank/hoogslaper met bureau eronder,zoals al gezegd is,scheelt ruimte. Het tweede zou ik zelf nooit nemen,maar goed. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
God, ik had ook een hoogslaper, je moet hem echt goed aan de muur vastmaken, anders kraakt dat ding enorm als je bezig bent. Gebruik je hoogslaper wel nuttig, door bijvoorbeeld er je kasten onder te plaatsen (y)
Vermijd trouwens ook het gebruik van kastjes, gebruik mooie planken, dan zie je nog steeds de muur, je kan het zelfde kwijt maar het oogt een stuk groter (y) |
als je een goed bed hebt kraakt dat heus niet "als je bezig bent"
|
Hey je moet gewoon je kamer heel licht maken want hoe lichter hoe beter dus en niet te veel rotzooi en meubels enz. Maar meer heb ik niet te vertellen.
|
Citaat:
|
lichte kleuren, metalen, alles langs de wanden opstellen, proberen een soort tunnel-effect te maken met je spullen..
|
Lage kasten gebruiken...
|
minimalist worden :rolleyes:
|
homo's
|
Mijn kamer is 7 m2 en ik kan hem maar niet groot laten lijken :(
|
Citaat:
|
Bureau tegen schuine muur zetten als je die hebt.
Bed zoveel mogelijk in nisjes ofzo. Voor een precies vierkante kamer is het bijna onmogelijk denk ik. |
een spiegelwand misschien ....
|
Horizontale strepe op de muur schildere... :D en vooral nie teveel grote spulle erin zette...en lichte kleure (y)
|
gamecube kopen
|
ik denk dat je gewoon ruimte moet creeeren, niet moet voordoen.. hoogslaper doet het altijd goed :)
|
|
alles in miniatuur kopen, en een vloerbedekking met autowegen en zo nemen en je kasten en dergelijke als gebouwen schilderen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |