![]() |
Bomaanslagen Madrid betaald met cannabis
De bomaanslagen van 11 maart in Madrid zouden zijn betaald met de opbrengsten van 30 kilo cannabis. De Franse minister van Binnenlandse Zaken De Villepin heeft dat donderdag gezegd in Parijs. De aanslagen kostten 191 mensen het leven.
De Villepin presenteerde een nieuw plan om terrorisme, drugs, illegale immigratie, cybercriminaliteit, racisme en antisemitisme te bestrijden. De minister meent dat de banden tussen terroristen en de internationale drugshandel sterker worden. De Villepin wil hier tegen optreden door beslag te leggen op persoonlijke eigendommen van drugshandelaren. Verder kondigde de bewindsman verscherpte en systematische verkeerscontroles aan op drugsgebruik in de buurt van discotheken en andere uitgaanscentra. Ook wil de minister hard optreden tegen illegale immigratie om ,,een eind te maken aan handel in mensen''. Het aantal uitzettingen van illegalen uit Frankrijk is sinds januari gestegen met 44 procent vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Bron: spits |
haha nou en
|
ze hadden beter zelf die 30 kilo kunnen weg paffen. Dan hadden ze een stuk meer plezier gehad waarschijnlijk :D
|
mja, legalizeren is natuurlijk een veel duurder en minder werkzaam idee.... Dom beleid hebben we in de wereld zeg. Legalisatie lijkt me echt de beste oplossing voor dit soort dingen
|
Citaat:
Gelukkig hebben wij nog D'66, de enige partij in Nederland die vóór legalisering is van cannabis (dus niet gedogen). Helaas trekken ze niet zo veel kiezers naar de stembus. |
Citaat:
En mag ik verder even zeggen dat ik het ongepast vind zo'n vredevol plantje te |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ze hebben mijn stem, als het verschil maakt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
legaliseren is kut met peren!
|
Ik betwijfel of je voor 30 kg zo'n grote operatie kunt betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Euhmm...ja. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus dan heb je €150.000 à €300.000, toch een aardig budget waarvan je heus wel wat bommetjes in een tas kunt stoppen. |
Citaat:
Maarja, dat zijn sowieso blijo's dus ik zet mijn pro-D'66-campagne voort. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwrechts is mijn partij
|
Bovendien is legalisatie ook niet alles, komen er allemaal enge dingen als belastingen en al die andere dingen bij... wordt het alleen maar duurder van.
|
Citaat:
gelukkig is het tevens de partij van weinig andere nederlanders |
jij bent zeker blij dat cda en pvda de meeste stemmen krijgen :nono:
maar weer ff ontopic :) |
Citaat:
maarja, van iemand die op nieuwrechts stemt is enige nuance ook niet te verwachten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |