![]() |
Perestrojska reunie!
Deze Zaanse skaband (voortgekomen uit Skabaal) is voor mij een van de eerste aanrakingen met shows en dergelijken geweest, en: ze gaan een reunieshow spelen! De jongere mensen hier zegt het waarschijnlijk niets, maar dit is een tijd een van de betere skabands van nederland geweest. De leden zijn heengegaan naar onder andere De Hardheid, Rude Rich & The High Notes en de Travolta's. Zaterdag 3 juli spelen ze een eenmalig een reunieshow in De Groote Weiver in Krommenie.
mp3: Ska In C Leuk hoor Ska Oma |
jup ik ben er bij :) echt gaaf dat ze dit doen.
maar jammer dat de weiver dicht gaat.. |
Ik vind het wel erg chill klinken. Ik kende de band niet maar wat the fuck dat met mijn leeftijd te maken heeft zie ik niet echt. :s ehm.. ik denk niet of ik er heen ga want hoe de fuck ik terug moet komen vanuit Krommenie is me een raadsel.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
entree is gratis! perestrojska komt waarschijnlijk op het buitenpodium (overdag?)... meer info: come.to/dgw
|
het begint steeds aantrekkelijker te klinken. zal eens rondbellen of er mensen meegaan (y)
|
waarom hebben alle ska bands 'ska' in hun naam?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is opmerkelijk. Naarmate de jaren verstrijken begin ik ska gewoon echt totaal haten.
|
Citaat:
|
Fuck....ik wil ook een blazerssectie in de band :s....klinkt koel, maar is toch te ver weg
|
Citaat:
|
Citaat:
heel vet dat ze weer gaan spelen. :cool: |
Citaat:
|
Iedereen laatste kans: perestrojska speelt om 18.00 uur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |