![]() |
Overschat of onderschat
k heb het geript van hijs, maar het gaat dus zo, ik noem een artiest, de volgende na mij zegt of diegene volgens heb wordt onderschat, overschat of gewoon goed geschat
vinnie paz |
onderschat
pazzie vins? |
goed schat
wat een kuttopic :d |
Citaat:
schatzoeken? |
:( een beetje mijn topic verneuken :mad: :nono:
|
Waarom alleen hip hop? Zo maak je een topic niet populair. :nono:
|
Hiphop is overschat
|
Haha.
Ok, ik zal een poging doen: Vinnie paz vind ik overschat. Murs. |
murs is onderschat, volgens mij is die gast beter dan de meeste m inschatten :)
Royce Da 5'9" |
Citaat:
|
Onderschat. Wordt gezien door de massa als 't aanhangsel van Eminem (door Rock City) maar is veel meer.
Coke. |
Wie?
|
overschat: cam'ron, chingy, dat soort lui
onderschat: pharoah monch (hopen dat ie bij shady records de aandacht krijgt die hij verdient) |
50 cent en g-unit vink overschat.. en ehh obie trice ook heel erg.. en dan hebbe we nog die gasten van d12.. vink ook echt helemaal niks..
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
overschat of onderschat? wat vinden jullie? mij mening is duidelijk lijkt me... |
Citaat:
|
Coke?? Nooit van gehoord.
Gift Of Gab |
canibus
onderschat of overschat? |
Citaat:
lange frans (evt d-men) |
lange frans is overschat (of heb je moppie nog niet gezien)
ali b ook onderschat is opgezwolle die gasten krijgen nog steeds te weinig airplay ik zie ali b veel vaker terwijl hij tekstueel, en qua rijmpatronen veel en veel slechter is hij heeft alleen wat meer inhoud maar hij kan het niet brengen |
Citaat:
kanye west. Waarom alleen hiphop trouwens? |
Onderschat:
Dizzy Rascall |
Citaat:
maar eigenlijk vind k het wel zo goed. k bedoel, anders wordt ie mss te commercieel |
Citaat:
en waarom alleen hiphop? mss omdat sowieso alle metal overschat wordt |
pff irritant :p
effe nog een keer, geef commentaar op diege boven je, en als je commentaar gegeven hebt moet je zelf een artiest neerpleuren :) en alleen hip hop omdat ong 60% van dit forum vage rock of metal luistert wat ik niet ken, dus krijg je een topic vol met artiesten waarvan ik nog nooit heb gehoord :) |
Mos Def: onderschat of overschat?
|
Verdomme. Download Jinling Baby maar s van Coke. Wedden dat je die beat kent.
|
compleet overschat
|
tot de tiende macht
|
nieuwe poging dan maar.
Jay-Z: onderschat of overschat? |
Citaat:
|
Citaat:
Andre 3000. |
onderschat
Heb het nieuwe album nog steeds niet gehoord :o Maar ben altijd al een outkast groupie geweest :cool: Hij krijgt iig niet de aandacht die ie verdiend, wel van de media.... Maarja, dat ie bij het grote publiek nog niet zo heel geliefd is waarschijnlijk maar beter ook |
als je nou ook even een nieuwe zou noemen, kan het topic doorgaan...
|
erick sermon?
(k heb nu toevallig de nieuwe cd opstaan, new york chilltown dus vandaar) |
Citaat:
Shurik'n |
Citaat:
nu doe k het wel ff: jedi mind tricks |
overschat. in mijn ogen helemaal niet zo goed als vaak gezegd wordt.
Necro? |
Citaat:
|
Citaat:
maar k ken hem ook nie :s |
Citaat:
ik vind sowieso ill bil/non phixion en dus ook necro onderschat ze verdienen veel meer aandacht |
Citaat:
in mijn oortjes een van de allerbeste nummers ooit. |
Citaat:
maakt heele vette beats, maar zijn flow klinkt wel zoo corney 'morbitalityyyyy' duf en saai.. alsjeblieft blijf bij produceren.. Aesop Rock |
Citaat:
|
Citaat:
Lekkere stem, goeie flow Labor days was echt een c00le plaat, bazooka tooth wat minder(maar nog steeds vet*(y)) Sowieso heel def jux wordt zwaar onderschat Deze moet ik gewoon weten Ugly Duckling |
ken k nie
maar atmosphere? en dan gelijk melden wat je het beste album vind (ik zelf: seven's travels) |
Citaat:
ik vind ut lekker klinken maar k weet nou niet of ik ze onderschat of overschat vind. de teksten van ze vind k trouwens wel tegenvallen. neit egt diepgaand en bij 1 zo'n nummer 'turn it up' hebben ze het alleen maar over dat de volume knop altijd hard moet staan. en ze zeiken ook beetje de commerciele hiphop af. (hoewel k dat wel goed vind is het niet zo orgineel) |
Dat is het laatste nieuwe album, heb ik zelf nog niet gehoord :o
Journey to anywhere heb ik zelf, en ik vind het een fantastisch album (y) Tis een beetje in de native tongues stijl, dus het gaat eens een keertje niet over money, cars & bitches..... Tis allemaal een beetje op de grappige tour, maar wel leuk, ik vind het iig cool Atmosphere Toch wel onderschat, maar dat maakt me verder niet zo veel uit, ze gewoon te cool voor het mainstream publiek, ik denk dat ze bij de "echte hiphoppers" wél genoeg credits krijgen (y) Albums heb ik niet, heb een heleboel losse MP3's en daarvan vind ik 4.30 AM het beste :cool: Dan nu Canibal Ox |
ik vind aesop rock vet overschat want live schijnt hij heel erg wack te zijn en hij doet ook niet heel erg veel.
cannibal ox = onderschat denk ik. ik vind dat ze echt heel erg goede nummers hebben maar je hoort er erg weinig van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |