![]() |
PHP/MySQL Programmeur gezocht
Hallo,
wie wil Team Stylish helpen met het opbouwen van een (simpele) PHP/MySQL database voor het overzichtelijk opslaan van nieuws-items, en artikelen? Er is reeds een domeinnaam met PHP en MySQL mogelijkheden, er is content, er is design. We willen graag een beetje hulp bij het opstarten van de database. Aangezien we geen commercieel bedrijf zijn maar een groep studenten is er geen mogelijkheid tot echt betalen, maar er is kans op eeuwige roem en meer van zulks. Hopelijk is er iemand die wil helpen, of bijvoorbeeld PHP/MySQL aan het leren is en praktijk-ervaring op een prive-server kan gebruiken? Tot mails, Gus mailto: chanson@wanadoo.nl |
ik kan wel wat maken
mail me even (tommy_nl@gmx.net) en zeg daarin wat je precies nodig hebt... zie www.thomasvanditzhuijsen.benik.nl; daar kun je o.a. een door mij geschreven gastenboek en fotoboek downloaden; om een ID te geven van wat ik kan |
Een n00b of betalen, choose your destiny. :)
|
Citaat:
ik klikte even op de link en bekeek een stukje tekst en het gaf me niet echt een 'professioneel' gevoel. Citaat:
Citaat:
|
Ik wil wel helpen.
De site mag echter niet over seks/erotiek/etc. gaan, dat ben ik niet bereidt om mee te werken. Je kunt een e-mail sturen naar: sgoku01@hotmail.com Sjoerd. |
Citaat:
|
Citaat:
mja.. apart dus wat ik zelf erg fijn vind) maar het ging hem toch alleen om de techniek :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |