![]() |
GTA2 Multiplayer
Een oud, maar toch dope spel: Grand Theft Auto 2. Maar hoe kan je dit multiplayeren, als je allemaal ergens anders zit? Wij hebben geprobeerd om elkaars ip in te vullen bij TCP/IP. Maar dan zien we elkaar niet, als we een game gecreërd hebben..
Heeft iemand dit ooit gedaan, en isset je ook gelukt? :confused: |
Dat gaat niet over internet volgens mij.
|
Je hebt third party tools nodig om het via internet te spelen, voor zover ik weet.
|
Ik heb 't vroeger gespeeld over I-net, dus het kan zeker. Ik had toen een gedownloade XP versie.
Volgens mij deed ik 't op de zelfde manier, maar ik weet dat niet zeker. |
haal ergens gewoon GTA1 vandaan (die kosten volgens mij nu ongeveer -1€ :P) en die kan gewoon via IP online, anders is het idd zoeken naar tools (wss wel te vinden ff googlen)
|
alleen via netwerk kan je dit spelen, via lan ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en de vraag is wordt het nog wel online gespeeld aangezien hoe oud het spel al wel niet is. |
Ik denk niet dat eht nog online gespeeld kan worden..
Wel op netwerk, en dat heb ik zelf ook gedaan. Best cool :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk moet je gewoon je firewall uitpleuren en doet ie het over inet ook...
|
Citaat:
|
ja, via het lan, deed ik vroeger ook met wat vrienden :p supervet, alleen later kon het niet meer op XP
maar je moet bij alle computers IPX installeren (lanverbinding --> eigenschappen --> installeren --> protocol --> ipx) heb je misschien ook al, maar dan doet ie het wel |
Ik heb het gespeeld met win98 online :)
Gewoon 1 create een game en de andere joint :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |