![]() |
Engste Films
Wat zijn jullie engste films???Ik wil het graag weten
Mijne is excorcist :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
the ring :D
|
Kaïro, Cure, Seance, Ring, The Changeling, The Blair Witch Project, The Exorcist, Jacob's Ladder, The Eye, Rosemary's Baby, The Texas Chainsaw Massacre.
|
alweer :o gaap dit topic wordt saai
maja.. mijne is the blair witch project |
vond dark water echt chill.. enger dan ring of blair witch Imo
|
k vind films niet eng...
vroeger wel maar tegenwoordig niet meer. toen ik blair wich project keek in mijn eentje diep in de nacht vond k dat wel eng. maar toen was ik al bang van discovery channel over geesten enzo, daarvan ging ik hiperventileren etc. toen ik klein was. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we het over 'de engste films' gaan hebben, wil ik wel eerst de definitie van Eng hebben, volgens jullie.
Veel gore is voor mij niet eng, meer het psychologische vind ik 'enger'. |
Niet werkelijk eng, maar Passion of the Christ vond ik wel de gruwelijkste film die ik ooit gezien heb.
|
The Texas Chain Saw Massacre, Ringu, Honogurai mizu no soko kara (Dark Water), The Blair Witch Project, The Shining, Ju-on, Rosemary's baby, The Changeling zo ongeveer
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor mij eng is, is vooral suggestie, zoals in The Blair Witch Project in extremen wordt getrokken. Maar ook bijvoorbeeld Honogurai mizu no soko kara (Dark Water), wist mij doodsbang te krijgen met minimale middelen. Door weinig te laten zien spelen regisseurs in op persoonlijke angsten. Suggestie is voor mij altijd het meest effectief geweest in horrorfilms. |
Citaat:
Exorsist vond ik een hele nare film, de sfeer was naar en ik hou eigenlijk niet van dat soort films. |
Ringu , What lies beneath , The Sixth sense , The others , Candyman , Kairo , Cube , Dark water (werkt trouwens beter als drama), In the mouth of madness (alhoewel die meer intrigeert dan angst aan jaagt. Briljante film desaltniettemin), Halloween , A tale of two sisters , Alien
Er zijn er nog wel een paar te noemen hoor. |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=engste
zelfde topic is laatst nog geweest. Een nieuwe lijkt me niet nodig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |