![]() |
Arrogantie
misschien maar voor heel even
dacht ik dat ik alles kon leven als een volmaakt mens maakt meer kapot dan je lief is |
Afgezaagd en afgekeken.
|
ik sluit me aan bij marlous, dit is niets.
misschien maar voor heel even dacht ik ik kan alles. maar leven als een volmaakt mens maakt meer kapot dan je lief is zo vind ik hem beter, maar nog niet geweldig. |
:p haha vond ik eigenlijk zelf ook al.
Ik voelde me kut en was pissig, normaal komt er dan wel iets moois uit, maar nu even niet. jullie hebben helemaal gelijk :) |
k*tgedicht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, wel onderbouwende reactie's graag ;).
Ik vind het niet zo'n succesgedicht eerlijk gezegd, sorry. Vooral de vierde regel vind ik tamelijk cliché, en bovendien zo a-poëtisch dat ik het er helemaal koud van krijg ;). Uit de eerste drie regels kan nog best een leuk gedichtje voortkomen, en het onderwerp (is het wel zo geweldig om perfect te zijn, toch?) is best interessant. |
Ik vind t prachtig!!! Ik zou er alleen nog aan toevoegen:
Lopend in de stad Meer leeg dan vol gevoel Zijn mijn gedachten angstig leeg En die van jou bedekt met stof Je blik maakt mij weer droef Met de kijk op deze week Kan ik zeggen dat ik zweeg Toen je niets zei en niet keek Met je mond vol van jezelf Is je hart toch o zo leeg Want met het ego hoog Vlieg je kruipend langzaam laag Duister, eenzaam mooi En lach onzeker lief Dan in mijn armen zacht Wordt de arrogantie langzaam pracht... ------- Wat een gereutel.... haha! Heerlijk die arrogantie... En ja schat, ik wil best even je stick vasthouden...Ja je ziet er lief en lekker uit, ga maar lekker warmlopen....oehhh Tataa! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |