![]() |
een helikopter,tank en een vliegtuig in hierogliefen
|
Kan een hoax zijn, dus ik ben sceptisch.
Echter, het is bewezen dat met de (primitieve) technologie waarmee sommigen denken dat de piramiden zijn gebouwd geen piramide gebouwd kan worden, en zeker niet met een dergelijke precisie. Zelfs met moderne technologie (hijskranen e.d.) is het niet gelukt een kleine piramide na te bouwen. |
Citaat:
je moet dat boek "Waren de goden kosmonauten" es lezen :cool: :D |
Volgens mij is het nep :D . Op Geographic nog nooit gezien, hoor!
Dat van die piramiden bouwen vind ik wel bizar. Die tekeningetjes kunnen later erbij zijn gekerft ofzo, maar bij piramiden is dat natuurlijk een ander verhaal. |
Citaat:
De term is eigenlijk Engels en geen Nederlands, maar wordt toch gebruikt in het Nederlands omdat er geen goede Nederlandse term voor is. hoax ( P ) Pronunciation Key (hks) n. 1.An act intended to deceive or trick. 2.Something that has been established or accepted by fraudulent means. |
Ik heb dit een aantal jaar geleden al gezien in het blad X-Factor
|
nooit geweten dat ze 500.000 jaar geleden ook al duracell hadden :D
|
Riiiiight, helicopters in het Egypte van 3000 jaar terug. Tuurlijk, waarom hebben we die dan nooit gevonden? Oh, nog zoiets, waarom vinden we die alleen in graftombes? Nog leuker, waarom gebruikte men dan toen nog strijdwagens?
Jullie begrijpen, ik vind dit 150% pure authentieke BULLSHIT. |
Citaat:
Het kan inderdaad goed dikke BS zijn, maar niet om de redenen die jij aanvoert. |
Citaat:
|
Je hebt meer dan alleen slimheid nodig om piramiden te bouwen. Je hebt technologie nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dikke hoax (n)
|
Waarom zou het een hoax zijn? sommige zijn mischien nep, maar in elke leugen zit wel een waarheid,
zelfs al is het nep, die egyptenaren zouden heel vroeger wel in de sterren hebben kunnen kijken en de toekomst " zien ". Nouw benk zelf niet zo'n gelovige, cker nie als het gaat om zoiets, maar het zou toch kunnen, niet dan :s hehe kmaak mezelf duizelig, pratend / nadenkend over zo'n dingen :rolleyes: ---( Aapmens )--- |
Volgens mij is dat niet echt hoor. Een helicopter in egypte toen ze nog met herogliefen schreven. Ik denk dat het nep is. Want aangezien de tv hier vaak op discovery staat en ze regelmatig in piramides zitten, hebben ze het nooit over dit soort heroglieven. En ik zou denken dat als dit echt was Discovery er een repotage over maakte.
|
volgens mij was dit ook al een keer op discovery gekomen een jaar geleden ofzo (y)
|
Ik heb deze afbeeldingen al vaker gezien, en het blijft appart, maar niet alleen de Egyptenaren hebben dit soort vreemde afbeeldingen. Ik zag een keer in een documentaire een afbeelding van de inka's waar een man in een 'ruimteschip' zat. Ook in verschillende grotten zijn ook afbeeldingen van UFO's gevonden ed.
Ik zelf denk dat sommigen nep zullen zijn maar er zeker wel waarheid in zit. Er hoeft er maar 1 echt te zijn en we kunnen de geschiedenis herschrijven. Ik geloof ook dat aliens bestaan en ook de aarde hebben bezocht en daarmee sommige beschavingen hebben geholpen. Over de piramides weet ik ook wel redelijk veel en ben ik ook overtuigd geraakt dat de Egyptenaren deze (piramides van Gizeh) niet gemaakt kunnen hebben. Altans niet met de wijsheid die ze hadden, of ze waren veel wijzer en ontwikkelder dan men nu aanneemt. De piramides zouden volgens de huidige theorie z'n 2500 v. Chr. gemaakt moeten zijn, met primitieve middelen. Dat laatste is al onmogelijk en die 2500 v. chr. is ook niet meer met zekerheid te zeggen. Verder is het volkomen onzin te denken dat deze piramides 'koningsgraven' zijn. Ik denk dat deze piramides er al stonden toen de Egyptenaren opkwamen en ze deze piramides voor zichzelf hebben gecleamd. Wie ze dan wel hebben gemaakt is onduidelijk. Het kan een oude verontwikkelde beschaving zijn die is verdwenen ala Atlantis, of het waren alliens, of beide. Hopelijk vinden ze misschien nog kamers in de piramide van Cheops of onder de sfinx, die misschien het antwoord zullen geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |