![]() |
heb je een probleem? email mij!
hoi,
heb je problemen thuis of gaat het niet zo lekker op school? of heb je echt problemen waar je geen raad mee weet. email me dan ik zelf ben alicy 24 en werk op een school daar praat ik ook met jongeren die problemen hebben. bv - ruzie - drugs gebruiken - weglopen van huis - slechte cijfers op school - in een depresie - handicap enz..... allemaal van die dingen waar je erg somber van kan worden :( en dat wil niemand tog? dus als je een probleem heb email me dan en je krijgt altijd antwoord terug je kan ook hier berichten achter laten maar eigenlijk kijk ik hier nooit. dus heeft het niet zo veel zin. jongeren_hulp_nu@hotmail.com vriendelijke groeten: alicy |
nieuws en achtergronden :s
|
Right...
|
Dit hoort niet onder dit deel van het forum, eerder onder psychologie, en zelfs daar vraag ik me af of er niet snel een slotje op komt. Hulp aanbieden is heel aardig, maar sommige mensen zijn bang dat het aanbod nooit professioneel genoeg kan zijn.
|
You seem to be confused. Dit is Nieuws & Achtergronden. Als je mensen wilt helpen kun je op Psychologie terecht, maar dan door te reageren op topics. Neem in het geval van twijfel contact op met de forumbazen van Psych.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |