![]() |
baantje in rotterdam
ik woon in rotterdam, en ik werk nu in een callcentre. ik vind het echter heel erg saai en vroeg me af of jullie misschien een baantje hebben in rotterdam en of ze daar misschien nog mensen nodig hebben.
alvast bedankt |
hoi...
ik zoek zelf heel erg hard werk in rotterdam zijn er nog mensen nodig bij dat call center?? zou je me dan willen vertellen hoe ik daar terecht kan komen? |
Bij de Mac Donalds. :D
[Daar stond een bordje toen ik daar was. ;) ] |
Echt ik ben in staat om zelfs daar te werken. Ik wil volgend jaar 3 weken door zuid-afrika gaan trekken en daar heb ik het geld voor nodig....
|
Sla de regiokrant een open? In de groot-charlois en Maasstad staan altijd genoeg banen. (Of ze leuk zijn is wat anders)
|
Citaat:
www.usp-mc.nl dit kan je ff proberen. |
Ik zag gisteren dat ze bij de Hema in de koopgoot ook mensen zochten...
|
Als je thuiszorg ok vindt: Humanitas. Verdient best goed en is relaxed werk.
Telefoonnummer kun je vinden op internet (gewoon zoeken in detelefoongids.nl op humanitas rotterdam). Humanitas Rotterdam Pieter de Hoochweg 110 3024BH Rotterdam [kaart] Tel: 010 4250101 http://www.thuisz.org/ Vragen naar afdeling thuiszorg dus en zeggen dat je een sollicitatieformulier wilt (je kunt ook direct een sollicitatie sturen natuurlijk, heb ik ook gedaan). Vaak hebben ze mensen nodig, vooral in de zomerperiode. Ik weet niet of dat ook in dit geval zo is, maar je kunt het proberen. |
Ohja, bij de nettomarkt (Charlois) zoeken ze caissieres meen ik.
|
Citaat:
En NIPO kan natuurlijk ook vrijwel altijd. ;) :D Maar das ook saai, schijnt. ;) |
Schrijf je in bij content (y) Binnen 4 dagen hedden ze iets voor mij gevonden (hoe dat kan snap ik ook niet). Verder zoeken ze altijd mensen bij de thuiszorg maar dat verdient maar 3,75 bruto per uur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
verdien je maar 3,75 bij humanitas??? das wel weinig zeg...
kwou nog bellen morgen, maar dan ga ik tog maar supermarkt doen |
Citaat:
|
Ik zou je gewoon inschrijven bij een aantal uitzendbureau's en ondertussen je ogen openhouden als je langs winkels enzo loopt.
|
De Gamma bij de Kuip zoekt ook nog vakantiemedewerkers. ;)
|
ik heb waarschijnlijk werk :D morgen gesprek bij c1000
|
Citaat:
Anders had ik het idd denk ik niet gedaan. |
Ik zoek een parttime baan in R'dam centrum, maar nog niks gevonden..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |