![]() |
Humor in het nieuws
Er staan regelmatig *erg* vage berichten in de krant...
Hier een topic om die te verzamelen. :) Ik heb er nu nog niet een, maar had me al een tijdje voorgenomen dit topic te openen. Oh nee, toch één. De exacte tekst weet ik niet meer, maar dít bericht vergeet je nooit meer. :p Braziliaans stadje krijgt eerste UFO-landingsplaats De burgemeester van een Braziliaans stadje maakte bekend dat er in zijn gemeente een landingsplaats voor buitenaardsen word aangelegd. Het plan is volgens de burgemeester in overleg met de buitenaardsen tot stand gekomen. Ook zou het, aldus de burgemeester, de eerste keer zijn dat buitenaardse wezens daadwerkelijk meebetalen aan de aanlag van een landingsplaats. En was in het Gelders Dagblad, een serieuze krant, op pagina 5 'Buitenland'. :confused: En ja, ik heb nog gekeken of het niet 1 april was, maar nee, het was 14 april ofzo. ;) |
Jammer jongen, deze is al geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kan me niks herinneren, en staat niet op de laatste pagina's, dus mag het. *Oeps, heeft hier niks te zeggen.* :p |
In 'n Braziliaanse stad is onlangs de 'dag van het orgasme' gevierd... Stond in de Spits.
|
Flitseend
Ook voor eenden maakt de snelheids- flitser in Glückstadt geen uitzondering. In de Noord-Duitse plaats is een eend geflitst, zo schrijft het Gazet van Antwerpen. De eend vloog met een snelheid van 39 km/uur over de weg, waar 30 kilometer is toegestaan. (NU.nl) |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.endoria.net/upload/index.php/2973214267 |
Mogen boetes in natura uitbetaald worden? Of wat is anders de eendse munteenheid? ;)
|
Linkje
naar humor in het nieuws;) |
Citaat:
|
Citaat:
zoekmaschine en in het wilde weg zoeken. Kom je vanzelf iets leuks tegen maar als je daar terug wil komen moet je het wel opschrijven anders vergeet je het.! :):):) Sorry voor de offtopic post :o |
Citaat:
|
Dit bewijst maar weer ns de kwaliteit van het Gelders Dagblad! Leve de regionale dagbladen :D
|
Ik vind dit wel grappig:
nieuws.nl: "Spelers Real Sociedad gaan klooster in 21-05-2002 SAN SEBASTIAN (ANP) - De spelers van de Spaanse voetbalclub Real Sociedad gaan het klooster in ter afsluiting van het seizoen. Volgens trainer Olabe van de Baskische club, waar de Nederlander Sander Westerveld keept, zondert het team zich af om ,,om de geest te versterken.'' De spelers zullen vier dagen lang bij de monniken verblijven. Het betekent ook sober leven voor de doorgaans verwende voetballers; geen televisie, geen telefoon of andere vormen van contact met de buitenwereld." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |