![]() |
[Tekening] Held op sokken
|
Komisch getekend :D
Al is het wel jammer van die grote witte ruimte die er over is. Je had beter achtergrond kunnen maken of die held groter en meer in het midden maken. |
Die witte ruimte is opzettelijk gemaakt voor eventuele achtergrond of gewoon zo... :)
|
Toffe stijl :)
Je moet 'm trouwens wel even inken als je dat kader en je initialen erbij laat staan. |
Hoezo? Dat doe je zo in Photoshop hoor. Ik zeg ook niet dat ie af is ;)
|
Citaat:
En oke, ik dacht dat dit je definitieve versie was. :) |
:D Hijs geweldig :D *Love the drawing* Ga vooral zo door (y)
|
Is idd grappig. Ook de tekenstijl. (y)
|
Dank jullie wel :) Ik zal hem vanavond wellicht gaan inken (Na of voor het voetballen) ;)
|
Hehe, hij is cool... grappige stijl :D
|
Toppie.. erg komisch. (y)
|
haha, heel erg leuk! :D
|
super :D
Maar waarom heeft het linkeroog (voor ons rechts) geen pupil? Of valt die zegmaar net buiten het zicht? |
Omdat het een freak is ;)... Is aan 1 oog blind :)
|
Ohh hijs leuk! Echt grappig.:)
|
hij is echt vet (y)
en die witte ruimte gewoon zomaar, vind ik ook wel goed |
leuk! word striptekenaar ofzo :D
|
Haha bedankt voor de complimenteuze reply's. :) Ik heb hem dan eindelijk ge-inkt:
http://www.wenlog.nl/heldopsokken_inks.jpg |
hijs erg grappig gedaan :D
|
Ik had eerst niet helemaal op die knots van hem gelet. Ik dacht dat het zo'n draaiwiel was :D
|
Die wat? :P
|
:cool:, vooral dat varken en die sokken. Ik vind die witruimte eromheen zo erg mooi; vooral met de sig en het kader staat dat ook erg goed (y).
|
Hij doet me erg bekend overkomen, maar hij is duidelijk cool!! (y)
|
Hoezo dat dan? TIs juist helemaal zelf bedacht.
It all came from my fucked up little mind ;) |
Citaat:
|
dat zweetdruppeltje van dat varken is meesterlijk...
|
Wehe thnx. Nu nog kleurtjes :)
|
Haha, leuk gedaan!:)
|
Lovin' it. :D
|
ik word er geil van (y) Wel precies dezelfde stijls als de nieuwe tekenenfilm-serie van 101damatiërs... das een leuke stijl
|
mooi getekend, maar wat al eerder gezegd word, ik heb het idee dat ik het gezicht+lichaam van 't mannetje al ken (al zal je het gewoon zelf hebben bedacht), hij lijkt op iets wat ik al ken.
|
Daar kan ik dan niks aan doen. Zo heb je denk ik bij wel meer tekeningen van mensen het idee dat je het al kent hoewel het toc orgineel is :)
|
Nu nog kleur.. :)
|
Mja en dat nog effe tussen het leren van de examens door :)
http://www.wenlog.nl/heldopsokken_color.jpg Dus nee het is niet een geweldig kleurwerkje geworden, sorry |
tof
|
Ik vind de ge-inkte versie mooier.
|
Graag je comment wat duidelijker maken. Word niet echt wijzer uit dat soort comments zonder argumentatie dus; Please explain?
|
hoppa (y) (y) (y) . Leuk gedaan... geinige stijl, kleurtjes ook wel aardig(helaas niet echt levendig, en jammer van z'n zonnebank hoofd)
|
Mja dat is juist het extreem foute van het personage ;)
|
Citaat:
|
De kleuren zijn wat te donker/somber voor zo'n grappige en vrolijke tekening imho...
de ink was idd beter... |
Ziet er goed uit! :) Met inkt ziet hij er echt heel leuk uit, alleen die ingekleurde vind ik wat minder....
|
Puntjes (over et inkleuren):
- varken: wat mij betreft mocht deze wat rozer - mannetje: jah, jammer idd van dat zonnebankhoofd, maar jah, dat moest er juist bij :S - pleeborstel: erg leuk - stofwolkjes: mag grijzer |
Comic meets darkness? ;) Mja de kleuren heb ik zo gekozen. Vind de kleuren zelf wel goed eerlijk gezegd. Maar de manier van kleuren is minder ;). Dus tja..hm..Kleurtjes..Ik verander ze denk ik niet. Eerder persoonlijke voorkeur I guess :)
Thanks though! :D |
Hm varken wat roser vind ik niet though. Ik ben niet iemand die zich echt specifiek wilt houden aan de 'normale' kleuren maar toch ook weer wel ;)...Maar ja then again: persoonlijke voorkeur. Hoewel ik het zeer op prijs stel dat deze puntjes naar voren komen. Ik zal er alsnog rekening mee houden :)
|
Ik vond de eerdere versies ook mooier eerlijk gezegd; ik houd niet zo van aardekleuren bij zo'n vrolijke tekening, dus dat is ook weer persoonlijke voorkeur ;). Iets feller had mij leuker geleken, maar dan niet teveel verschillende kleuren; gewoon wat meer heldere, meer primaire kleuren.
|
Die is erg :cool: en grappig (y) (y) (y) (y)
|
Thanks everybody! Vandaag mijn laatste toets gehad :) Kan me er nu tenminste volledig op concentreren. Zal bij mijn nieuwe personage (cartoon) meer aan de kleur, etc denken :)
|
Citaat:
ontopic: zelfde commentaar als de anderen; heel erg mooi. |
ik vind de sokken geweldig
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |