![]() |
2 augustus Another Breath
|
Present. :)
|
Ook present :)
|
ANOTHER BREATH MP3s :
Racing A Fading Image : http://www.rivalrecords.net/mp3/Anot...ding_Image.mp3 17 Minutes : http://www.assaultrecords.com/mp3/an...17_minutes.mp3 Check die band ! Super. |
uiteraaaard ook present :)
|
Omission MP3 mag niet ontbreken : http://www.few.vu.nl/~mbogaard/media...gile_moods.mp3
Nieuwe band uit Nederland, erg vet. |
nice, die band is vet! mocht ik nog geld over hebben na m'n vakantie kom ik misschien wel ff kijken... ook cool voor die gasten dat de shows in nederland gelukt zijn, ik zag dat ze nog data open hadden staan...
|
Zijn nog wat meer data open. Zelfs een vrijdag of een zaterdag meen ik. Boek die gasten als je de kans krijgt !
|
idd! boek die gasten! vette band!
|
ik ken het niet :|
|
D'r staan MP3's...
|
ja upsakee!
word vette show! alleen nog maar goeie verhalen gehoord over another breath.. |
Welk Carry On nummer speelden ze, weet iemand dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe, gister net another breath in leeuwarden gezien, best leuk voor een hardcore band.
|
Damn klinkt vet ja (y).
|
Citaat:
|
allemaal komen! neem vriendjes/vriendinnetjes/opa's/oma's etc allemaal mee! harstikke gezellig :)
|
Hengelo ..... eind rijden.
|
Citaat:
en slaapplekken zat hier.. duz |
Citaat:
|
weet iemand waar ze in Duitsland en in Belgie spelen? misschien is dat dichterbij voor me.
|
Rutger gewoon komen hoor!
|
rutger:
je kan bij mij blijven pitten.. ik woon toch praktisch in de stad. |
gaat druk worden volgensmij
|
Dat hoop ik verdomme. Ik heb echt fakking zin in Another Breath en Omission natuurlijk -> www.thisisomission.net. Die band is ook super.
|
Goed dit keer geld voor mij ziek brak wat dan ook fuck it Present.
Maat'n zaterdag weer de moves oefenen dans le Nul? |
hahaha, ja waarschijnlijk wel ;)
|
NB Crucial Attack distro aanwezig!
|
Dit was perongeluk naar de 2de pagina gezakt, foutje zeker ?
|
lijkt me wel ;)
|
er komt waarschijnlijk nog 1 band bij...
ohja had ik ookal verteld dat er een suprise act bij zat? zo nee, nouja dan zijn er dus 2 bands bij.. |
Wat speelt er nog meer allemaal dan ?
|
een suprise act zou geen suprise act meer zijn als ik dat zou vertellen.. en die andere band krijg ik vandaag bevestig.. 1 hint alvast: ze komen vanaf mijn woonplaats gezien uit t oosten
|
Jo Maarten waar zit je man? Ik heb je nummer niet.
|
Voor de mensen die komen : Vergeet de mosh niet ! Zonder mag je volgens mij niet naar binnen, dus neem hem voor de zekerheid mee !
|
Ik zal vast een stapeltje opzij leggen. ;)
|
|
oke, 'Just Went Black' is aan de line up toegevoegd!
gifkonijn: ben bij friso... mn mob. is op.. |
Te laat Maarten. Had het er al staan.
|
:) kheb er fucking zin in!
|
Ben vanavond dus poging tot uitzioeken doen maar morgen vd partij.
Inzuipen? |
En Just Went Black weer gecancelled.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb te weinig geld volgens mij nog. maar misschien dat ik nog enige merch koop en julli ehbeben geen truien:@ |
12 augustus komt another breath toch ook in winston samen met pretty girls make graves?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |