![]() |
Loting voorronde Champion's League bekend
Kijk maar op NOS teletekst
http://teletekst.nos.nl/gif/677-01.html |
Loting voor de UEFA cup is ook bekend.
|
makkie voor FBK Kaunas (y)
|
Citaat:
|
Ik zet mijn geld op Pyunik. :D
|
Volgende week woensdag speelt PSV.
http://www.uefa.com/competitions/UCL...Id=209262.html |
PSV tegen Rode Ster Belgrado... ik heb er een hard hoofd in. Met zo'n voorbereiding, een nieuw oningespeeld elftal, tegen een toch niet slecht Oostblok team.
Ben bang dat PSV niet doorgaat. |
met zo een voorhoede kan psv alleen maar hopen dat rode ster veel eigen doelpunten maakt
ik meen het |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwoa een voorhoede met Vennegoor, Sibon, Beasley, Leandro, Vonlanthen, Farfan, Ramzi en De Jong is nog niet zo heel slecht dacht ik. |
PSV gaat het niet halen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze scoren echt moeilijk...kijk maar naar die oefenwedstrijden, ik zie ze voor mijn gevoel steeds met 1-0 verliezen!
sibon kan amper mee in t premiership, laat staan in de champions league vennegoor zou wel voor goals kunnen zorgen opzich ze hebben wel veel aanvallers, maar niet echt een voorhoede die o zo gemakkelijk scoort. maar misschien komt dat nog. tegen rode ster belgrado..ik ken ze niet zo goed..maar tis wel een behoorlijk niveau als ik hun resultaten van de afgelopen jaren zo zie. ze maken natuurlijk kans, maar als ze snel 1-0 achterkomen daaro dan zie ik ze niet meer terugkomen, eerlijk gezegd. (ik schat feyenoord en ajax hoger in dan psv op dit moment btw). hoop natuurlijk wel dat ze de champions league halen, zou wel erg zijn als alleen ajax er bij zat. benfica tegen anderlecht zou trouwens de kraker worden....wie denken jullie dat er doorgaat. ik ga voor anderlecht :) hebben t goed gedaan in de champions league afgelopen seizoen! |
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval Benfica won (volgens radioverslag onverdiend) met 1-0. Zal dus moeilijk worden voor Anderlecht binnen twee weken. Vanavond trouwens Shaktar Donetsk - Club Brugge en ditmaal hopelijk geen probleem met die tv gelden ofzo :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Juventus kwam thuis trouwens niet verder dan 2-2 tegen Djurgarden in Zweden moet dus gewonnen worden door de oude dame of 3-3 :bloos: |
Citaat:
Toch wel erg bergaf gegaan met Kiev dan. |
Citaat:
|
Hmz... PSV 3-2. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ze hebben nog wel een kans in Eindhoven hoor. Gewoon proberen de 0 te houden en minstens 1 keer scoren. Maja, makkelijker gezegd dan gedaan. ;) Maar de kans is er zeker.
|
Citaat:
Hele verdediging deugde ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was erg blij dat ze Vogel er niet in hadden staan. (y) Verder was ''kijkcijferaankoop'' niet heel erg goed bezig, gheghe. Ik ergerde me kapot aan het feit dat Beasley, die overigens een waardige opvolger van Robben is, steeds werd uitgefloten. Mijn god, wat heb ik een hekel aan Rasisme. Die Alex is trouwens ook een goede verdediger. Hij past best in het rijtje Maxwell-Heitinga-Bouma qua niveau. Verder vond ik Lee goed spelen en Park ook bij vlagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen hier kraakt Gomes wel af maar hij had geen schuld aan de doelpunten. De eerste goal was te ver weg om eruit te komen en een onhoudbare kopbal. Bij de 2de goal stond de muur goed maar veranderde Alex de bal van richting(bal was naast gegaan) Alex die 2 meter breed is maar nog steeds bang voor een balletje (n)
En 3de goal leek me duidelijk dat hij daar niks aan kon doen, maar Zoetebier lijkt me toch een betere keeper want Gomes vond ik ook erg onzeker met terugspeelballen. PSV moet thuis deze tegenstander zeker kunnen verslaan met de slimheid van Cocu erbij waren ze in de 2de helft al heer en meester. |
vorig jaar had psv zeker nog gewonnen van een tegenstander als deze. ik zie nu al voor me hoe de return gaat (1 counter is 0-1 voor rode ster belgrado)
beetje zonde als we straks alleen ajax in de champions league hebben... verder opvallend juventus - djurgarden 2-2 (na 0-2 stand) club brugge lijkt al uitgeschakeld te zijn :D |
Vergeet niet dat Gomes totaal onbekend is in Nederland en aapassingproblemen zal hebben het eerste jaar, die jongen heeft tijd nodig om te wennen aan alles want alles is nieuw voor die jongen.
Gun hem de tijd en hij zal wel beter worden en zekerder, om hem meteen af te schrijven na 1 wedstrijd slaat nergens op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |