![]() |
Vraagje
Uhm tja, ik weet niet of het een rare vraag is, maargoed, ik ben nog niet echt ervaren op seksueel gebied, maar ik nu al sinds een tijd een vriend en binnenkort zullen we wel verder gaan dan zoenen, maar ik zit dus een beetje ergens mee. Ik heb nogal last van afscheiding of hoe je het ook noemt (jullie snappen vast wel wat ik bedoel) en dan niet een klein beetje, maar heel veel en al helemaal als ik opgewonden ben, maar stel dat we nou verder gaan en tja is dat dan een afknapper voor jongens? Vinden jongens dat vies? beetje vage vraag misschien, maar ik vroeg het me af..en zijn er meer mensen die hier last van hebben?
|
ja dat vinden ze vreselijk vies :|
|
Citaat:
(vies is misschien niet helemaal het goede woord) |
Citaat:
|
wat spacegirl zei ten eerste,
ten 2e als de gemiddelde jongen echt geil is (ja ik ben er ook 1) denk hij echt alleen maar met zijn pik, en dingen zijn voor een beetje jongen geen afknapper, (glijd alleen maar beter) conclusie, als het em al opvalt, zal het hem koud laten |
Zoalng je gewoon nat word maakt dat toch niet uit is allen maar fijn
dus geen zorgen maken tenzei het echt jkaas is ofzo wat eruit komt |
Citaat:
|
Het is ook maar net wat je veel vindt. Ik weet niet wat veel afscheiding is eigenlijk, want ik heb geen idee hoeveel afscheiding andere meisjes hebben :P.
Maar ik denk dat maar heel weinig jongens dat vies vinden. Zeker als ze je vriendje zijn :) |
Citaat:
Ontopic: Ik denk ook dat hij het eerder als een compliment op zal vatten. Mja, ik denk toch niet dat hij er super erg op gaat letten hoor. Het is dat je het zelf weet. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal meer dan de ander. Alleen maar handig als jullie uhm, van bil gaan. Maarr wat noem je veel? Het komt er toch niet met liters uitstromen? |
Citaat:
onder omstandigheden in de catogorie: bloedgeil, ja zeker |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |