![]() |
Nieuwe race stuur
Hallo allemaal ik heb een nieuwe race stuur en ik wou jullie vragen wat voor mooie games daarmee ik kan spelen, iemand suggesties ???
en ook had ik een vraagje of er software is waar ik gewoon net als in het echt kan leren om te rijden :P alvast voor het rijexamen. |
Hmm, speel zelf geen racespellen maar weet dat een vriend van me al tijden Colin McRae Rally 04 speelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stiekem moet jij nu als FB het goede voorbeeld geven door niet offtopic te gaan ;) Maarja, IMO vind ik het maar een domme vraag :s |
Citaat:
|
3D Rij-simulator :cool: "Niet zo snelllllllll" Fantastisch spel. :p
|
Grand Prix Legends.
|
Collin Mcrae, Need for Speed en Grand Prix Legends.
|
old skool carmageddon (vast fout getypt). Een stuurtje maakt dat spel zo veel leuker :evil:
|
bedankt voor de reply's. Ik heb al een lijpe rij simolator gevonden al is het maar een demo'tje
|
Citaat:
|
ligt eraan wat voor stuur je hebt :confused:
als jij zo een bla bla modeno stuur hebt... kun je in principe alleen f1 spellen spelen, en dus absoluut geen rally spellen zoals colin mcrae en vice versa (bij cmr04 heb ik geen stuur nodig :P) |
f1spellen zoals
f1 2002 of f1 challenge 98-02 |
GTA, Carmageddon, Midtown Madness (dat zijn tenminste speltjes waarbij je de weg zelf kan kiezen).
|
Citaat:
|
eidenlijk is GTA vice city met een stuurtje echt fun....
|
Citaat:
pff een NL cursusje zou niet misstaan... je hoeft het niet goed te kunnen maar wel genoeg om je verstaanbaar te maken :rolleyes: ... met stuurtje zuigt btw. je loopt dan echt kut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga Mafia met een racestuur spelen :D (y)
|
Die gast zit de hele tijd al zo onleesbaar te schrijven (zie bv. topicnaam...) dat wordt na een tijdje irritant!
|
kerel ik weet niet wat voor opleiding jij hebt, maar ik heb sgijt op jou. dus als ik iets wil vragen aan anderen doe ik dat op de manier die ik wil. IK HEB SGIJT OP JOU. als je het niet kunt lezen of begrijpen dan wil ik je hulp niet hebben en kan je wel ergens anders iemand helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
*Einde Discussie* *Wordt namelijk een btje kansloos* |
Krummeltje,
Grammaticaal gezien, heb ik SGIJT OP JOU. Alfred J. Kwak!, geen commetaar. |
Dit gaat nu natuurlijk helemaal nergens meer over.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |