![]() |
maak de zin af deel 2
vul de zin aan met wat in je opkomt qua gevoel/gedachten etc...
Ik voel... Ik denk... Ik weet... Ik ga... Misschien... Ik hoop... Ik wil... Ik droom... Ik wou dat... Morgen... Ik voel me angstig ik denk wat doe ik nu weer fout ik weet dat ik zondag cadeuas krijg ik ga slapen misschien komt het allemaal wel goed ik hoop dat ik gelukkig kan worden ik wil gelukkig worden ik droom van mijn toekomst ik wou dat ik op kamers ging morgen taart maken |
Ik voel... me tegenstrijdig
Ik denk... dingen die ik eigelijk nie zou moeten denken... Ik weet... nie of t goed komt.. Ik ga... dr iig wel voor Misschien... komt t dan goed... Ik hoop... 't Ik wil... 't ! Ik droom... dingen die ik me nie meer kan herinneren Ik wou dat... ik nie zo'n zeikerd was Morgen... maar es eerst lekker uitslapen en luieren! |
Ik voel me moe maar toch goed :)
Ik denk aan m'n vriend Ik weet dat ik beslissingen moet nemen die ik misschien niet wil. Ik ga dat morgen doen. Misschien valt het best mee Ik hoop het Ik wil dat het morgen is, dan zie ik eindelijk m'n vriend weer. Ik droom nog niks :p Ik wou dat het morgen is nog steeds :) Morgen.. Nu weten jullie het wel :cool: |
Ik voel... me moe en relaxed.
Ik denk... momenteel vrij weinig. Ik weet... dat alles goed is. Ik ga... zo film kijken of spel spelen. Misschien... dat ik ook wat eten klaar maak. Ik hoop... dat ik haar nog zie dit weekend. Ik wil... tegen d'r aan slapen. Ik droom... nu meer dan dat ik wakker ben. Ik wou dat... er niet zoveel afmaak zinnen waren; vermoeiend. Morgen... ga ik heerlijk helemaal niks doen en uitrusten. |
Ik voel... me uitstekend
Ik denk... wat ik nou weer in m'n livejournal ga zetten Ik weet... dat het een hele tijd geleden is dat ik bij psych heb gepost Ik ga... straks lekker slapen Misschien... heb ik m'n motorrijbewijs over een half jaar al Ik hoop... dat het morgen lekker weer wordt Ik wil... een opblaaskrokodil Ik droom... over m'n dinnetje Ik wou dat... ik snel nieuw werk had Morgen... ga ik lekker foebbal kijken met m'n dinnie. HOLLAND! |
Ik voel... me nogal moe en een beetje in de war
Ik denk... dat ik zo ga lezen en dan slapenIk voel... Ik weet... dat hij me niet zo mag :( Ik ga... me opgeven voor toneel en dansen Misschien... kan ik ooit nog wel stoppen :) Ik hoop... dat ik een beetje kan slapen vannacht Ik wil... dat er nú 6 weken voorbij zijn Ik droom... dat het nieuwe schooljaar begint Ik wou dat... hij me een knuffel gaf :bloos: Morgen... moet ik nog heel veel doen |
Ik voel... pijn in mn buik, van het te veel eten:(
Ik denk... aan mn nickchance Ik weet... dat het vandaag niet goed ging Ik ga... zo slapen Misschien... gaat de ppijn weg Ik hoop... dat mn nickchange een goed idee was Ik wil... dat mn pa leert communiceren Ik droom... ehm weet ik neit Ik wou dat... ik normaal met eten om kan gaan Morgen... word vast een ramp |
Ik voel me wel lekker.
Ik denk rustig. Ik weet dat het ergste nou allemaal geweest is. Ik ga me nu op andere dingen richten. Misschien kom ik met m'n vakantie een beetje tot rust. Ik hoop dat nederland morgen wint :D Ik wil genieten. Ik droom dat ik m'n nichtjes zie :) Ik wou dat alles geregeld was. Morgen is het eindelijk een rustige dag. |
Ik voel... me best wel zenuwachtig
Ik denk... dat ik het morgen wel zal halen Ik weet... dat ik toch op mijn smoel ga stuiken Ik ga... toch maar proberen te gaan slapen Misschien... ben ik morgen beetje beter gezint Ik hoop... dat het allemaal in orde komt morgen Ik wil... dat er niemand valt morgen Ik droom... veel te veel Ik wou dat... ik kon zingen :( Morgen...ga ik enorm zenuwachtig zijn ^^ Morgen isset zowat turnshow ( waar we allemaal niet voor geoefend hebben ) :( |
Ik voel me zwakjes.
Ik denk dat ik toch nog ff blijf Internetten. :D Ik weet dat ik morgen de dag weer moet zien door te komen. Ik ga nog niet slapen. Misschien dat ik nog zelfs een gedicht maak (tijd: 23.28 uur) Ik hoop dat het afvallen gaat lukken (anorexia-gedachte) Ik wil naar de ..kg Ik droom over een gelukkig leven. :rolleyes: Ik wou dat mijn littekens verdwenen (stomme AM :mad: ) Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen (En op de weegschaal staan :s ) Magic_STAR* |
Ik voel me moe
Ik denk dat ik te veel/lang werk en te weinig slaap Ik weet dat ik op vrijwillige basis veel uren maak en dat na een aantal weken vermoeiend is Ik ga volgende week in ploegendienst Misschien ga ik minder presteren als ik zo doorga Ik hoop het niet Ik wil dat alles goed verloopt Ik droom als ik slaap Ik wou dat ik m'n loon kreeg Morgen kan ik lekker uitslapen |
Ik voel... me gaar
Ik denk... aan mijn auditie Ik weet... dat ik het in theorie zou kunnen Ik ga... mijn uiterste best doen Misschien... mag ik naar hong kong Ik hoop... op deze baan Ik wil... naar een bijzonder meisje Ik droom... dat ik ben aangenomen Ik wou dat... niet alles zo gecompliceerd is Morgen... zie ik wel weer verder |
Ik voel... mijn buik
Ik denk... dat het de vermoeidheid is Ik weet... even niet wat ik wil Ik ga... zo denk ik maar slapen Misschien... dat ik dan morgen veel kan leren Ik hoop... dat het gaat lukken met die toetsen Ik wil... eigenlijk een beetje rust Ik droom... hmmmmm Ik wou dat... ik niet zo moeilijk deed... Morgen... leren. |
Ik voel... vrij weinig
Ik denk... alleen als het nodig is Ik weet... hoe ik heet Ik ga... me straks maar eens omkleden Misschien... ga ik straks iemand vermoorden Ik hoop... dat ik mezelf dan kan inhouden Ik wil... geld Ik droom... nooit, enkel nachtmerries Ik wou dat... ik nooit geboren was Morgen...heb ik niks in de planning staan |
Ik voel... me wel goed
Ik denk... nog steeds aan dat boekje Ik weet... misschien wel wat het betekent Ik ga... zometeen maar eens beginnen met knutselen Misschien... wordt me aandacht afgeleid Ik hoop... dat het maandag gezellig wordt Ik wil... op vakantie Ik droom... over later :o Ik wou dat... ik nu een normaal leven had Morgen... gaan mijn ouders ZIJN ouders ontmoeten.. |
Ik voel... me warm
Ik denk... aan vanavond Ik weet... eindelijk dat alles wel weer goed komt Ik ga... vanavond bbq-en Misschien... dat ik nog wat mensen van school zie Ik hoop... dat het gezellig word Ik wil... het iedereen gewoon vertellen Ik droom... helaas nooit meer die ene droom Ik wou dat... ik zeker wist dat iedereen het goed op zou nemen Morgen... moet ik werken (n) |
Ik voel... me zwaar duf van het leren
Ik denk... aan mn vriend Ik weet... dat ik het schooljaar wel ga halen Ik ga... straks maar even eten Misschien... vanavond maar weer even leren Ik hoop... dat alles goed gaat dinsdag Ik wil... dat de week alweer voorbij is, de toetsen eindelijk af! Ik droom... over mn vakantie!! Ik wou dat... het warm weer was buiten, het al zomervakantie was en ik met mn vriend op het strand lig Morgen... maar weer leren :s |
[Dit is echt je laatste edit.]
|
Ik voel me ongelukkig. :(
Ik denk waarom leef ik nog? Ik weet dat ik vol moet houden. Ik ga zo maar ff liggen op bed. Misschien dat ik nooit meer beter word... Ik hoop dat de situatie snel verbeterd. Ik wil mijn oude leven terug! Ik droom dat dit alles een nachtmerrie was. Ik wou dat de mensen die ik pijn/verdriet heb gedaan me konden vergeven. Morgen weer een dag (Kots!) Magic_STAR* (p.s. sorry, ik voel me nogal k*t) |
Ik voel...me vreemd
Ik denk...dat de wereld het op deze manier niet meer lang volhoudt Ik weet...eigenlijk niets Ik ga...eindelijk weer studeren Misschien...komt alles toch gewoon goed Ik hoop...dat mensen wat positiever worden Ik wil...ooit in een ontwikkelingsland werken Ik droom...onbewust Ik wou dat...ik beter weet hoe ik moet leven Morgen...zal ik eindelijk eens een paar administratieve zaakjes regelen/voorbereiden |
Ik voel...me alleen
Ik denk...aan een einde en aan jou Ik weet...dat ik stom bezig ben, maar ik kan je niet vergeten Ik ga...mezelf straks weer eens te buiten Misschien...komen mijn dromen toch uit Ik hoop...op een en ze leven nog lang en gelukkig Ik wil...gelukkig zijn Ik droom...van jou Ik wou dat...je contact met me opnam Morgen...zal weer hetzelfde zijn als vandaag Ik word wanhopig hiervan :( |
Ik voel me goed
Ik denk dat ik beter geen ingewikkelde dingen moet doen nu Ik weet dat ik een doosje ben Ik ga voldoendes halen Misschien heb ik een herkansing Ik hoop dat alles lukt Ik wil gelukkig worden (en hem) Ik droom :bloos: Ik wou dat :bloos: Morgen uitslapen |
Ik voel... me onrustig
Ik denk... waarom duurd alles zo lang Ik weet... dat het nog wel langer gaat duren Ik ga... mensen missen Misschien... komt alles tog wel goed Ik hoop... van wel Ik wil... heel graag naar iemand toe Ik droom... dat alles oveer was Ik wou dat... het allemaal goed was Morgen... naar parkpop |
Ik voel...me alleen en verdrietig, chagrijnig, boos.
Ik denk...aan al die gesprekken, aan vrijdag, aan gisteren. Ik weet...eigenlijk alleen dat ik me loop aan te stellen. Ik ga...weg, ik ga lopen, ik ga lopen tot de zon komt. Ik ga weg. Tot de zon me achterhaalt. Lopen tot de zon komt, tot 'ie straalt. Misschien... wel niets, misschien hetzelfde wel, wie weet. Ik hoop...dat mijn ouders eens minder boos op me zijn als ik een keer iets vergeet, ik hoop dat mensen eens laten zien dat ze om me geven en van me houden, ik hoop zoveel. Ik hoop dat je gelukkig wordt, ik hoop dat ik me niet vergis, ik hoop dat ik gelukkig word, nu ik zie wat ik zo mis. Ik wil...weg, kwijt zijn. Ik droom... van Boris en Frits Barend :s Ik wou dat...mensen zich eens één keer in mijn konden verplaatsen, gewoon om te voelen wat ik voel. Morgen...is het maandag, geloof ik. Ga ik me de hele dag vervelen. |
Ik voel... me heel gewoon
Ik denk... dat ie een player is Ik weet... het niet zeker Ik ga... geen gesprek meer met hem beginnen Misschien... begint ie wel een gesprek met mij Ik hoop... dat ie een gesprek met mij begint Ik wil... dat hij geen player is Ik droom... niets meer, dat is voorbij Ik wou dat... ie iets tegen me zei Morgen... zie ik wel verder |
Ik voel... alleen, verdrietig en moe
Ik denk... aan gisteren Ik weet... dat het niet erg is Ik ga... het vanaf nu anders doen (misschien) Misschien... heb ik de moed om hem te bellen vanavond Ik hoop... dat hij me belt vanavond Ik wil... dat iemand me even stevig vasthoudt en lief tegen me doet Ik droom... over een dag die nog ver weg is Ik wou dat... het allemaal anders ging Morgen... is er weer een dag |
Ik voel me moe
Ik denk dat ik vreselijk in de steek word gelaten door iemand Ik weet dat ik me niet zo druk moet maken Ik ga vandaag lekker niets doen :) Misschien komt alles wel op zn spreekwoordelijke pootje terecht Ik hoop dat de testuitslagen goed waren van Nina Ik wil veel geld hebben, en wel nu :p Ik droom van niets Ik wou dat de wereld op sommige momenten even stil staat Morgenaaf beachen |
Ik voel... me best goed.
Ik denk... aan hem. Ik weet... dat ik het kan. Ik ga... straks naar het park. Misschien... valt het allemaal wel mee. Ik hoop... dat ik haar nog kan zien. Ik wil... bij hem zijn. Ik droom... te veel. Ik wou dat... dinsdag was (of donderdag). Morgen... is het maandag. |
Ik voel... me zwaar klote
Ik denk... aan de jongen die ik leuk vind Ik weet... dat die jongen me niet leuk vind Ik ga... hem vergeten Misschien... blijf ik wel altijd allen :rolleyes: Ik hoop... dat het me nu eindelijk een keer mee zit.... Ik wil... niet meer alleen zijn en me niet meer kut voelen Ik droom... dat ik Ik wou dat... ik me niet meer kut voelde Morgen... is alles anders :p |
Ik voel... me lelijk
Ik denk... op dit moment nergens aan Ik weet... ff niks te zeggen Ik ga... straks ff lekker een dvd'tje kijken Misschien... word ik ooit nog supergelukkig Ik hoop... dat dat niet al te lang meer duurt Ik wil... rijk en gelukkig zijn (sorry, hou nou eenmaal van geld) Ik droom... rare dingen Ik wou dat... ik een vriend had en zwanger was Morgen...weer een dag |
Ik voel me goed.
Ik denk aan dat ik eigelijk moet leren nu. Ik weet heel veel! Ik ga straks pizza eten. Misschien drink ik er ook iets bij? Ik hoop dat ik straks nog ga leren. Ik wil een potje Rikken. Ik droom meestal over seks. Ik wou dat 't overmorgen was en ik klaar was met mijn tentames. Morgen is 't maandag en heb ik tentamen. Leuk dit. :s |
Ik voel... me goed
Ik denk... aan haar Ik weet... dat het bijna vakantie is Ik ga... aan hetgene hieronder werken en leren Misschien... komt de droom beneden uit Ik hoop... hetzelfde als ik wil Ik wil... hetzelfde als ik droom :p Ik droom... dat het iets wordt tussen haar en mij, en dat ik goed wordt in de vert :p Ik wou dat... het vrijdag was, en samen met haar was :o en beter kan bmxen in een vert. Morgen...Weer leren... |
Ik voel... me zwak, en angstig
Ik denk... dat ik toch maar met D. ga praten, want dit kan ik niet Ik weet... dat ik niet mag opgeven, maar het lijkt zo makkelijk.. Ik ga... hopelijk doen wat moet, ookal is het moeilijk Misschien... moet ik hem toch toelaten in mijn hart.. Ik hoop... dat zíj me niet in de steek laat Ik wil... de tijd 2 jaar terugdraaien, of juist 4 jaar vooruit.. Ik droom... dat ik ren, en nooit meer terug hoef te keren.. Ik wou dat... ik me blijvend goed voelde.. :( Morgen... ga ik misschien wel naar de strook..gloeps :bloos: |
Ik voel...me zenuwachtig om niks
Ik denk...dat het verwerken een beetje begint Ik weet...dat ik ze nooit zal kunnen vergeten Ik ga...ophouden met eraan denken en volhouden Misschien...word ik wel zo moe omdat ik dat te vaak denk :bloos: Ik hoop...dat dit geen migraine genoemd word (n) Ik wil...geen goor eten moeten eten Ik droom...van een veilige plek Ik wou dat...k nu heel veel chocola had Morgen...moet ik hier weer weg |
Ik voel... me alles behalve blij :(
Ik denk... hou eens op man Ik weet... dat ik beetje sago ben Ik ga... msn-en en douchen Misschien... tv kijken Ik hoop... dat niemand me starks meer kom lastig vallen Ik wil... chocola Ik droom... ..... Ik wou dat... weer inge was Morgen... boeken ineveren |
Ik voel... me beetje kut en moe
Ik denk... dat ik het liefst naar bed wil Ik weet... dat dit niet kan omdat ik nog wat dingen moet doen Ik ga... dus nog maar ff aankloten met het verslag Misschien... dat ik het nog afkrijg Ik hoop... dat ik snel lieve vriend(innet)jes (terug)vind Ik wil... knuffelen Ik droom... van een mooi eiland Ik wou dat... sommige mensen er ook eens voor mij waren Morgen... wordt het een lange kutdag |
Ik voel dik/vet/lelijk :(
Ik denk wat zal de weegschaal aangeven als ik erop sta. :( Ik weet dat ik de verkeerde kant op ga. Ik ga me weer uitschrijven van die school. Misschien dat ik ooit mijn streefgewicht bereik. Ik hoop dat ik snel onder de ..kg zit. :bloos: Ik wil gelukkig zijn. Ik droom niet. Ik ben wakker. :p Ik wou dat mijn leven niet beheerst werd door mijn eetprobleem. Morgen lijnen...zucht... Magic_STAR* |
Ik voel... me eindelijk weer goed!
Ik denk... dat ik straks eindelijk mn rokje eens aan ga doen in het openbaar. Ik weet... dat ik blij moet zijn dat ik weer blij ben Ik ga... straks naar een feestje Misschien... is alles nu wel over. Ik hoop... dat ik het volhou er niet zoveel aan te denken Ik wil... dat het vanavond beetje gezellig wordt! Ik droom... over over 10 jaar. Ik wou dat... ik me verzet had. Morgen... moet ik veeeel regelen, maar het gaat lukken. :) |
Ik voel...me moe
Ik denk...aan een meisje dat ik leuk vind en ik het email aan het zoeken ben:p Ik weet...dat Nederland doorgaat Ik ga...voetbal kijken Misschien...vind ik haar email wel Ik hoop...dat ik haar email vind Ik wil...haar email vinden Ik droom...niks Ik wou dat...Nederland Europees kampioen zou worden Morgen...ga ik relaxen |
Ik voel... me nogal duf.
Ik denk... aan teveel dingen tegelijk. Ik weet... niet meer wat ik met sommige dingen moet. Ik ga... zo voetbal kijken. Misschien... bel ik nog wel even een vriendin. Ik hoop... dat er morgenavond geen rare dingen gebeuren. Ik wil... naar de kapper, maar er was geen plek vandaag :mad: Ik droom... hmmm :s Ik wou dat... ik een completen persoonsverandering kon ondergaan ofzo :s Morgen... ga ik m'n kamer opruimen en heb ik 's avonds een verjaardag. |
Ik voel... mij verliefd :D
Ik denk... dat mijn puntjes op men rapport fameus gedaald zijn Ik weet... dat ik je morgen trug zie :p Ik ga... je niet loslate Misschien... ga ik wene as je weggaat want derna ziek je 3wkn nimeer Ik hoop... dat je me morgen 'echt' kust Ik wil... bij jou mee op staag :) Ik droom... over ons *alhoewel er al een 'ons' is* Ik wou dat... je nu bij me was Morgen... zie ik je eindelijk weer Ik ben niet verliefd op jou ze :p :D |
Ik voel... blij,hyper
Ik denk... was het maar volgend jaar zomer dan zit ik in Afrika Ik weet... dat ik er eerst nog heel hard voor moet werken Ik ga... er me best voor doen en natuurlijk naar afrika Misschien... moet ik het geld lenen ervoor bij me ouders Ik hoop... van niet Ik wil... dat het nu zomer 2005 is Ik droom... hoe tof het in afrika word Ik wou dat... het al zover was Morgen... druk verder zoeken met voor werk |
Ik voel...me kut (sorry, voor het tallgebruik :o )
Ik denk...me nog eens een keer dood Ik weet...dat ik mezelf alleen maar gek denk Ik ga...ik weet het niet meer Misschien...toch, ooit Ik hoop...van wel Ik wil...jou :bloos: Ik droom...heel erg vaag Ik wou dat...ik je kon vergeten Morgen...twee uur gesprek op het riagg, jippie :rolleyes: |
Ik voel...me best wel prettig vandaag
Ik denk...dat ik zo maar eens naar me werk ga Ik weet...dat het me gaat lukken, ooit Ik ga...er 200% voor Misschien...dat t allemaal best meevalt Ik hoop...dat t nieuwe schooljaar zonder hem begint. Ik wil...dat het goedkomt tussen mij en me ex Ik droom...de laatste tijd over de liefde Ik wou dat...ik in de toekomst kon kijken Morgen...zangtentamen en theatertentamen...ik zal ze laten zien wat ik kan |
Ik voel...me dik, vet vies
Ik denk...aan het eten, dat ik het moet uitkotsen:bloos: Ik weet...dat andere het wel kunnen Ik ga...er voor zorgen dat het lukt Misschien...lukt het ooit Ik hoop...dat ik morgen afgevallen ben Ik wil...het gewoon Ik droom...eng Ik wou dat...dat ik dun was, en neit zo stom Morgen... sorry dat het zo negatief is, maar het gaat gewoon ff neit. |
Ik voel... me brak en beetje blij
Ik denk... aan iedereen die ik ga missen nu het vakantie is Ik weet... dat ik strax ff in bed moet gaan liggen, wil ik vanavond een beetje redelijk fit zijn Ik ga... zometeen lekker een boek lezen in bed Misschien... wordt het wel een leuke zomer Ik hoop... dat ik veel leuke mensjes leer kennen deze zomer Ik wil... mooi weer! Ik droom... verwarrend :| Ik wou dat... bepaalde mensen net zoveel om mij zouden geven als ik om hen. Morgen... ga ik eens lekker lachen |
Ik voel me blij, maar heel moe.
Ik denk aan vanavond, want dan heb ik diploma-uitreiking Ik weet dat het allemaal wel goed komt Ik ga er hard voor knokken Misschien komt het nog goed Ik hoop dat het volgende keer beter gaat Ik wil graag dat ik nooit meer zo zal doen tegen hem Ik droom van ons Ik wou dat het anders was gelopen Morgen wordt alles anders |
Ik voel... dat ik het wel kan
Ik denk... dat ik zo maar weer ga leren :( Ik weet... dat ik dit jaar moet halen Ik ga... het ook halen :mad: Misschien... lukt het wel Ik hoop... dat ik het ga redden Ik wil... dit schooljaar achter de rug hebben Ik droom... niks Ik wou dat... iemand me even kon vasthouden :bloos: Morgen... heb ik muziek, da's makkelijk :) |
Ik voel... verwarring
Ik denk... teveel Ik weet... te weinig Ik ga... proberen mezelf te vinden Misschien... lukt dat Ik hoop... dat dat lukt Ik wil... dat het lukt Ik droom... te onrealistisch Ik wou dat... wist wat ik wil Morgen... weet ik dat waarschijnlijk nog niet |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |