Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   nieuw blokkendoos-ruimteboot-model. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=882189)

Havock 25-06-2004 22:25

nieuw blokkendoos-ruimteboot-model.
 
[WIP]

http://members.lycos.nl/durandalarw/neo-capship.JPG

ok, het was oorspronkelijk een über-blokkerige blokkendoos, maar ik dacht dat een beetje styling geen kwaad kon :)

zie, de boeg.
plan is om de polycount nu eens niet in te tigduizend te krijgen en het ding ook daadwerkelijk in freespace 2 aan de praat te krijgen.
zit eraan te denken om die boeg in het midden open te gooien en er een Loeder van een kanon te monteren, met wat beamcannons op de schuine kanten.

en natuurlijk flink wat guns op de zijkanten/richels.

de "brug (kan je zien, gebouwtje bovenop, naar achter) ga ik zo maken dat ie kapot te schieten is.
maw, jaag je er genoeg destructieve middelen in, dan krijg je een zeer gekneveld brugje te zien :p

Ostard 26-06-2004 22:53

Ik vind het wat weg hebben van de nieuwe zomer water pistol rage ...

funky! 27-06-2004 00:17

Zo'n super soker met extra groot water opslag tank :cool:

Moehaha 28-06-2004 16:40

hmm freespace 2, ff wat over opzoeken. Kan je dan dat sjizzle ruimteschip wat je zelf hebt gemaakt ook mee vliegen/schieten etc?? zou gaaf zijn
maar goed model btw (y)

Ieke 28-06-2004 20:50

Ik vind je vorige echt beter. Model van deze is gewoon raar.

Havock 28-06-2004 21:02

Citaat:

Ieke schreef op 28-06-2004 @ 21:50 :
Ik vind je vorige echt beter. Model van deze is gewoon raar.
ja, maar dat was een "no holds bar" polylimit.
hier moet ik er wel op letten.

oh, en update, kheb die vage boeg maar ff geditched :p

http://members.lycos.nl/durandalarw/newshippie.JPG

voel de vergelijking!

Ieke 28-06-2004 22:49

Maar ik vind het hele model gewoon minder qua vorm. Veel saaier.

Havock 28-06-2004 22:54

Citaat:

Ieke schreef op 28-06-2004 @ 23:49 :
Maar ik vind het hele model gewoon minder qua vorm. Veel saaier.
yeah, kan ik ook weinig aan doen, limieten hè :p
(doel is om iig niet ver boven de 10K poly's te gaan, en de turrets ed. moeten nog komen)

kan nog wel meer, maar als ik dat teveel doe, dan krijgt het weer zo'n "aan elkaargeplakt zooitje-look"

Ostard 29-06-2004 09:45

In unreal zou hij het goed doen als nieuw gunnetje

Skyrise 01-07-2004 23:03

hij is erg hoekig... en dan bedoel ik echt keiharde 90 graden hoeken. ziet er iig niet erg futuristisch uit (of laat ik et zo zeggen: het ziet eruit als een ruimteschip hoe die eruit zou zien in de jaren 60 ;))

probeer anders die harde hoeken wat meer naar mekaar de krijgen, dat ie wat meer stroomlijn krijgt (like you care about aerodynamics in SPACE... but whatever :D )

waar doe je et mee trouwens? Maya I hope?

Ostard 02-07-2004 11:35

of cinema 4d :P

Havock 02-07-2004 14:51

Citaat:

Skyrise schreef op 02-07-2004 @ 00:03 :
hij is erg hoekig... en dan bedoel ik echt keiharde 90 graden hoeken. ziet er iig niet erg futuristisch uit (of laat ik et zo zeggen: het ziet eruit als een ruimteschip hoe die eruit zou zien in de jaren 60 ;))

probeer anders die harde hoeken wat meer naar mekaar de krijgen, dat ie wat meer stroomlijn krijgt (like you care about aerodynamics in SPACE... but whatever :D )

waar doe je et mee trouwens? Maya I hope?

Truespace 3.2 :bloos:

en de reden waarom ik het niet te ingewikkeld maak is dat het ook nog te texturen moet zijn :p

en freespace 2 terran schepen ZIJN blokkerig.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.