![]() |
nieuw blokkendoos-ruimteboot-model.
[WIP]
http://members.lycos.nl/durandalarw/neo-capship.JPG ok, het was oorspronkelijk een über-blokkerige blokkendoos, maar ik dacht dat een beetje styling geen kwaad kon :) zie, de boeg. plan is om de polycount nu eens niet in te tigduizend te krijgen en het ding ook daadwerkelijk in freespace 2 aan de praat te krijgen. zit eraan te denken om die boeg in het midden open te gooien en er een Loeder van een kanon te monteren, met wat beamcannons op de schuine kanten. en natuurlijk flink wat guns op de zijkanten/richels. de "brug (kan je zien, gebouwtje bovenop, naar achter) ga ik zo maken dat ie kapot te schieten is. maw, jaag je er genoeg destructieve middelen in, dan krijg je een zeer gekneveld brugje te zien :p |
Ik vind het wat weg hebben van de nieuwe zomer water pistol rage ...
|
Zo'n super soker met extra groot water opslag tank :cool:
|
hmm freespace 2, ff wat over opzoeken. Kan je dan dat sjizzle ruimteschip wat je zelf hebt gemaakt ook mee vliegen/schieten etc?? zou gaaf zijn
maar goed model btw (y) |
Ik vind je vorige echt beter. Model van deze is gewoon raar.
|
Citaat:
hier moet ik er wel op letten. oh, en update, kheb die vage boeg maar ff geditched :p http://members.lycos.nl/durandalarw/newshippie.JPG voel de vergelijking! |
Maar ik vind het hele model gewoon minder qua vorm. Veel saaier.
|
Citaat:
(doel is om iig niet ver boven de 10K poly's te gaan, en de turrets ed. moeten nog komen) kan nog wel meer, maar als ik dat teveel doe, dan krijgt het weer zo'n "aan elkaargeplakt zooitje-look" |
In unreal zou hij het goed doen als nieuw gunnetje
|
hij is erg hoekig... en dan bedoel ik echt keiharde 90 graden hoeken. ziet er iig niet erg futuristisch uit (of laat ik et zo zeggen: het ziet eruit als een ruimteschip hoe die eruit zou zien in de jaren 60 ;))
probeer anders die harde hoeken wat meer naar mekaar de krijgen, dat ie wat meer stroomlijn krijgt (like you care about aerodynamics in SPACE... but whatever :D ) waar doe je et mee trouwens? Maya I hope? |
of cinema 4d :P
|
Citaat:
en de reden waarom ik het niet te ingewikkeld maak is dat het ook nog te texturen moet zijn :p en freespace 2 terran schepen ZIJN blokkerig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.