![]() |
Ben je weleens verkracht?
Ik heb rond mijn elfde in de bosjes iemand gedwongen moeten pijpen.
na- en voordat ik in elkaar geslagen was. :) |
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Rot op en neem een slotje |
http://www.ics.com/images/lock.gif
Ik denk dat als er uberhaupt mensen zijn die dat hebben meegemaakt, dat niet zullen posten gezien dit heel veel schade heeft gedaan. Ik vraag me sowieso af wat je precies wilt bereiken met dit topic.....? |
Offtopic:
Er zijn genoeg mensen die weleens zoiets hebben meegemaakt, jij, hierboven, vergroot de druk door te zeggen dat mensen die weleens met zoiets te maken hebben gehad, dat niet zullen zeggen. Veel mensen die eens met seksueel misbruik te maken hebben gehad hebben soms toch al schuldgevoelens, dus dat vind ik een zeer beklagenswaardige zaak. Omdat dit soort dingen bespreekbaar moet zijn, dient deze topic open te blijven. Dit alles overigens in mijn ogen... Ik ben zelf nooit verkracht. |
Citaat:
|
Citaat:
het is die :) die het doet. |
Citaat:
|
Ja, ben gister nog verkracht door een struisvogel
|
Loser
|
Citaat:
zo erg vind je het ook weer niet leuk verhaaltje verzonnen, maar iets meer fantastie zou ook welkom zijn hoor, het klinkt nml vrij ongelovig :| (n) |
Citaat:
Wees blij dat het geen waterbuffel was. Misschien kan je nu wat rustiger slapen. |
Citaat:
|
ze doen wel lang over het slotje....
|
Citaat:
dat betekent 1 ding: je dood :eek: mensen wat een leuk topic :) slot? :) waarom zetten sommige mensen onzintopics niet bij onzin maar ergens anders :confused: ? |
Citaat:
en joosum: de forumbazen hebben altijd een late reactievermogen. Ze worden meestal pas wakker als je in "meldpunt en mededelingen" schreeuwt: "slooooooooootje" en dan nog eens de link naar deze topic maken. Want het is veel te veel moeite voor die forumbazen/bazinnen om zelf het topic te zoeken :) |
Citaat:
laat ze toch anklungelen he? vergeef me, forumbazen :o ! |
Citaat:
Ik zei het overigens omdat het bij mij wel het geval is. |
Citaat:
|
Spem. :bloos:
|
Als je zoiets nou serieus meent en je wilt erover vertellen, dan hoort het op psychologie. Je begrijpt denk ik wel dat je het dan op een andere manier moet vertellen dan je nu doet, t komt niet serieus over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |