![]() |
[GITAAR] Richwood RE-125-CS
Richwood RE-125-CS Les Paul Cherry Sunburst Standard
voor 248 euro @ www.backandforth.nl iemand ervaringen met een richwood LP ? beetje mooi geluid enz? |
gewoon zelf heen gaan en spelen....je kunt nooit op gaan op de mening van iemand anders wat het geluid betreft. Wat de 1 een gaaf geluid vindt, vindt de ander misschien weer helemaal niks.
|
dat snap ik ;) maar winkel is in den haag en ik in nijmegen.. dus als iedereen hier zou zeggen van.. ja hijs kut en echt goed bagger.. heb ik zoiets van, mwa laat maar zitten
|
En wat de een fijn vind spelen vind de ander weer kut spelen.
Zijn basgitaren trouwens zo veel duurder als gewone? Of denk ik dat zonder reden? |
Je kan ook in Nijmegen kijken of 't iets? Of hebben ze daar geen muziek winkels?
|
Citaat:
offtopic: TS: jij kwam vaak in de bijstand zei je, wie ben je? |
Citaat:
|
maare ff ontopic ofzo..
edit: en schreeven is in vergelijking goed duur (hebben ook bijna alleen maar echte strats en lp's) |
check feedback.nl ofzo
dan kun je het ook nog thuis laten bezorgen :cool: |
Citaat:
|
Ligt eraan wat je wilt. Als Punk of Metal wil maken meestal wel. Maar zoals bij de meeste instrumenten geld 't is zo moeilijk als je 't zelf maakt.
|
Citaat:
|
Tip:
Zoek een gitaar die bij je stijl past, test welke het lekkerst speelt en die kopen.... dan pas naar prijskaartje kijken. En d'r zijn bergen gitaarwinkels in Nederland, die in Den Haag is vast niet de enigste die "jouw" gitaartje heeft... |
Citaat:
of Eigenhuijsen.... ook goed |
Citaat:
Ik heb een hekel aan schreeven. Aan de TS: Als je echt naar den Haag moet, kun je binnenkort wel een keer met onze band meerijden. We gaan naar feedback in rotterdam en waarschijnlijk ook nog even naar diezelfde winkel in den Haag... |
Ehm :)
Ik heb precies dezelfde gitaar gekocht laatst daar :) De Richwood Cherry Sunburst. Ik ben er heel blij mee want hij speelt goeeeed :D Ik ben er met mn vader heen gereden, en heb een paar gitaartjes mogen uitproberen, en ik kwam uiteindelijk uit op deze. De verkoper woont in een flatje in Rijswijk en het is een hele aardige man :) T is dus geen standaard winkel maar een particulier die allerlei gitaren thuis verkoopt. Succes ermee :D Als je nog iets wilt weten hooor ik t wel |
Richwood? Gastjezus.....
|
Als je een les paul met een les paul geluidje wil zul je toch moeten sparen voor de echte ;)
Als je gewoon een gitaar wil voor de vorm dan zul je zelf even moeten bekijken of dit ding goed genoeg speelt en het geluid je bevalt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |