![]() |
Ramen woning Wouter Bos ingegooid
Ramen woning Wouter Bos ingegooid
Uitgegeven: 26 juni 2004 13:18 AMSTERDAM - In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn twee ramen van de woning van PvdA-fractievoorzitter Wouter Bos ingegooid. Een woordvoerder van de politie in Amsterdam bevestigde dat zaterdag. Door de vernieling raakte niemand gewond, aldus de politiewoordvoerder. Van de dader of daders ontbreekt elk spoor. Volgens de woordvoerder was bij de actie geen boodschap achtergelaten. http://nu.nl/news.jsp?n=348558&c=10 De steen kwam van rechts? :P :D anyway, nederlanders worden zieker en zieker in hun hoofd :o minder tolerant tegen andersdenkenden, andersgelovigen, van een andere etniciteit, etc.. en die atolerantie uit zich in zowel linkse als in rechtse kringen. Triest :( |
Citaat:
Citaat:
|
gaan we nu al stenen, in plaats van, "modder" gooien
|
Citaat:
|
Iemand die zoiets doet gooit z'n eigen ruiten in. :o
Triest inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
scherp |
Erg, heeft iemand het interview van Ferry Mengele met Balkenende gezien? Dat is wel toepasselijk.
|
Citaat:
|
Levenslang voor de dader!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Tevens kan ik beamen dat dit een trieste daad is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh nee, zijn ramen zijn ingegooid. Vreselijk. Er is hier afgelopen nacht ook nog een bushokje gesloopt.
Misschien zat er wel niet eens verband tussen het feit dat Wouter Bos daar woonde en die ingegooide ramen. Misschien was het wel gewoon een dronken groepje sjonnies. Niet meteen zo panieken. :nono: |
O help, een stelletje zatlappen heeft Bos z'n ramen ingegooid. :eek: Wat een paniek om niks zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer een mislukte poging tot moord op een politicus! Eerst ketchup, nu stenen door de ruit, volgende keer misschien wel een brandende papieren zak met een drol er in voor de deur. :eek:
|
Jammer, meer niet. Er worden wel vaker ramen ingegooid.
|
|
Citaat:
:rolleyes: Ik vind dit al erg genoeg.Inprincipe ben ik al blij dat het niet erger is geworden. |
Erg, erg, erg... :s
Dit voorval illustreert perfect de steeds groeiende onverdraagzaamheid, en niet alleen in Nederland, ook in België, V.S., Frankrijk, ... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Tsja, dit soort dingen schijnt wel 'in' te zijn tegenwoordig.
Pim heeft het niet zo gewild. |
pim heeft shit gewild
|
Citaat:
|
Who cares?
Ga eens bij een kraakpand kijken dan stort je meteen inelkaar als je dit al schokkend vind. :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik ben bang dat dit nergens heengaat. Mochten er nieuwe feiten boven water komen dan kan het altijd weer open.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |