![]() |
Nog leuke multiplayer games?
Weet iemand nog leuke games die ik kan downloaden en over 't internet kan spelen? Games zoals Quake, Unreal, e.d. (first-person shooters?). Maar dan dus geen demo's :) Want dan is het zeker niet mogelijk om over 't internet te spelen (behalve als de server ook Quake 2 demo draait).
Het is wel zo dat ik niet zo'n goede computer heb, maar Quake II (demo) lukt bijv. nog wel. |
Wolfenstein ET is gratis legaal te downloaden.
|
Gewoon zoeken met google.
WolfET.exe (y) |
of gewoon naar www.enemy-territory.com gaan :rolleyes:
verder wordt het denk ik vrij moeilijk om volledige (niet veel eisende) shooters te vinden á la Quake2 of hoger. |
WolfET blijkt dus een add-on voor Return Of Castle Wolfenstein te zijn, en ik heb geen 3D versneller, dus kan dat niet spelen.
|
Aa?
|
mijnenveger.
|
Het lijkt steeds vaker voor te komen dat uitgevers ervoor kiezen om de voorloper van een spel gratis beschikbaar te stellen, om de opvolger ervan te promoten. Zo konden we eerder al genieten van gratis versies van Hidden & Dangerous, Tribes 2 en Grand Theft Auto, vandaag is Ground Control aan de beurt. Zoals wel vaker is Fileplanet gebruikt om deze exclusive aan de man te brengen en dien je dus wel de moeite te nemen je even, gratis, te registereren en plaats te nemen de wachtrij, alvorens je van deze gratis klassieker kunt genieten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Call of Duty
|
Joint Operations is leuk.
|
ik speel nog steeds na al die jaren nog steeds...
COUNTERSTRIKE..... egt supervet en de requirements zijn erg laag maarjah.... je moet ehm wel ergend goed vandaan zien te halen... eerst halflife kopen en dan weer een aantal files downloaden.... najah.... zo deed ik eht |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |