![]() |
Seizoensstart Ererdivisie.
Het is wel heel erg vroeg ik weet het maar voor sommigen hier is het wel leuk om te weten tegen wie hun favoriete ploeg speelt.
NAC - FC Utrecht Feyenoord - De Graafschap FC Twente - Ajax RBC Roosendaal - PSV NEC - Willem II FC Den Bosch - ADO Den Haag FC Groningen - RKC Waalwijk Roda JC - Vitesse AZ - Heerenveen |
Feyenoord - De Graafschap, is voor mij ;) de belangrijkste, 5-0 :D
|
Citaat:
Ik ga voor een 2-1 |
Ik ga voor een 2-0 voor Feyenoord...
|
euh.. Welk weekend is dat?
|
Citaat:
|
hmm eerst naar het verre zuiden, ik weiger weer naar die duitse kutliedjes daar te luisteren
|
Ik zie dat er gelijk een belangrijke wedstrijd komt voor degradatie :p . Den Haag tegen Den B:cool:sch.
FCDB Rulezzz :o :D |
Citaat:
|
Bron graag... want dan kan ik daar ff kijken of ook al iets van De Gouden Gids Divisie bekend is... :bloos:
Feyenoord heeft op papier een makkie, PSV en Ajax iets lastiger... hehe Roda-Vitesse nu helemaal aan het begin, afgelopen seizoen nog aan het eind. |
Citaat:
|
Citaat:
De informatie is trouwens uit het AD, lijkt me... |
Oei lastig voor Ajax (y)
|
3-2 voor Feyenoord ofzo... hebben vaak moeite met het Grafschaap.
|
Met een seizoensstart tegen de jostiband heb ik geen goed gevoel bij.......
|
Citaat:
Eerste wedstrijd MVV: 13-8-2004, 20.00 uur: HFC Haarlem - MVV Bron: http://come.to/haarlem Boeiend, denkt iedereen ;) |
boeiend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ps: dit was sarcastisch |
Citaat:
|
Citaat:
en zaterdag gaan we gewoon weer naar de klote :cool: |
Citaat:
En nu stoppen we ermee. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Of ben je pas sinds het nieuwe stadion supporter? ;) |
Hoor net dat Vitesse haar tweede wedstrijd speelt tegen Groningen.
Meteen vroeg in het begin een wedstrijd die moeilijk en heel belangrijk zal worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoorde het van een Groninger die het had van een Vitessesup. die zei dat de eerste competitiehelft van Vitesse erin had gestaan. |
Citaat:
Moet ik meteen de eerste thuiswedstrijd al oppassen voor stenen van h00lies (n) |
Citaat:
Het zal wel verplichte combi zijn denken de meesten dus er zullen niet veel heen gaan. |
Feyenoord speelt z'n 2e wedstrijd uit bij willem II,dat is ook meteen al lastig,maarja vorig jaar wonnen we vrij simpel met 0-3 en dit jaar is feyenoord alleen maar sterker...
|
Citaat:
Ik denk dat Willem II het heel moeilijk zal gaan krijgen dit seizoen. |
Een mooi begin voor ons... Altijd lekker als je Hoerenveen al vroeg in de competitie gehad hebt.
Nu nog ff afwachten in wat voor poule we terecht komen in de Uefa-cup... Al snap ik die nieuwe opzet nog niet helemaal. :| |
Feyenoord - De Graafschap
Altijd leuk om met 3 punten te beginnen :) FORZA DOETINCHEM |
Citaat:
Was het trouwens een paar jaar terug ookal niet de openingswedstrijd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NAC heeft een zware start.
Utrecht thuis daarna Ajax uit, PSV thuis, Groningen en Heerenveen uit. Leuk dat de Graafschap weer op het hoogste is, Den Bosch ook wel jammer van die combi...vorig jaar had alleen ADO meer combi's.... :| |
Waarom weet iedereen tegen wie ze moeten spelen behalve wij?
Typisch Groningen weer... De 4de wedstrijd spelen we dus thuis tegen NAC. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kunnen we fuseren. :p |
nec speelt 0-0 tegen cork city in de intertoto :D
cork city? WIE? :D |
We zullen zien of Sonck wat heeft geleerd in de zomervakantie...
|
Citaat:
Daarnaast heeft cork wel 2 keer van malmo gewonnen, dus heeft de verdediging van NEC zich in ieder geval gehouden... Volgende week 2 spitsen, neem ik aan... |
Citaat:
Clubliefde krijg je alleen door dat meegemaakt te hebben. Van die speciale momenten. 97/98, NEC - Feyenoord. 3 - 2... Mensen gingen gewoon voortijdig weg, omdat ze het te koud vonden, maar als je dan toch nog dat laatste doelpunt van Cees Lok meemaakt, dat is fantastisch! In zo'n nieuw stadion is dat heel anders. Niet dat ik minder supporter ben geworden, maar een wedstrijd is minder een belevenis geworden. Het oude stadion was foeilelijk, maar op de tribunes was het super! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |