![]() |
kauwgom in broek
Mijn zus is op vakantie geweest en toen ze het vliegtuig uit kwam, bleek ze in de kauwgom gezeten te hebben. Sowieso slecht dat die vliegtuigmaatschappijen hun vliegtuigen niet schoonhouden, maar daar gaat het nu niet om.
Het is nu dus twee weken geleden (ze is net thuis) en nu willen we het eruithalen: de diepvries werkt wel iets maar het is er nog niet allemaal uit. Nu las ik in een paar maanden oud topic van alles, maar het is niet gewoon katoen oid, de stof is polyester en dus misschien dat dan iets anders aangeraden wordt? En dat stikstof-iets, kan dat op een zwarte broek van polyester zonder een witte vlek oid over te houden? |
Pindakaas.
|
bij het kruidvat kun je van die vlekkenverwijderspul kopen dat speciaal voor kaugom is.
|
Citaat:
|
Met plakband lukt het nu trouwens ook al aardig, dus breed plakband erop, flink warmwrijven en dan er weer af trekken. Duur alleen wel errug lang..
|
Citaat:
|
In de vriezer stoppen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met een ijsblokje erover gaan, word et kruimelig van en gaat het er zo af
|
Citaat:
Weet je al of dat goedje werkt? Het hoeft namelijk niet bijtend te zijn (schadelijk voor je zwarte broek) Het moet alleen de binding van de kauwgom neutraliseren. |
Citaat:
|
zonnebloemolie en dan gewoon met een doekje eroverheen wrijven. neem aan dat dat geen rare vlekken achterlaat op polyester, op katoen werkt het in ieder geval perfect.
|
Citaat:
|
je hebt spul van hg ofzo en dat spuit je erop, t bervriest en je kan t er zo afkrabben, heel handig ijsblokjes werken neit echt duurt veel te lang
|
Je moet er een beetje pindakaas opsmeren.. Dat werkt echt. Even in laten trekken dan kan je de kauwgom er zo vanaf pakken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de diepvries dan kan je het er zo afhalen. Lekker simpel en nog gratis ook. :cool: en het geeft geen geklieder.
|
Citaat:
|
Na mijn post had er al een slot op deze topic kunnen worden gelegt.
|
De diepvries in, maar als het niet werkt, schijnt pindakaas ook wonderen te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
werkt ketchup ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dussem als je eerst een boterham met pindakaas at kun je maar beter geen kaugum eten want die lost dan opeens op in het niets
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heej pindakaas schijnt het los te weken.. dus eerst pindakaas erop en dan in de vriezer... k had ut laatst ook maar kon het met een beetje water en mijn nagels er zo afhalen.
|
Nou als we skatergirl 666 niet hadden :rolleyes:
|
Kan men nog meer dubbele reacties hier posten ofzo:| Lees eerst het topic ff door:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Gouden Tip: appelstroop schijnt beter te werken dan pindakaas, omdat ijzermoleculen bindingen maken met de plakkende deeltjes van de kauwgom.., en dan de kauwgom niet meer plakt..:) |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |