![]() |
Een veelgeziene gast in mijn dromen..
een veelgeziene gast in mijn dromen
dreigt nu echt naar mij toe te komen altijd in mijn gedachten altijd maar op hem wachten het wachten is nu toch echt over hij komt nu echt naar me toe en ik voel diep van binnen' het is goed, het klopt hij hoort bij mij, dat weet ik zonder hem ooit te hebben gezien zonder enige twijfel of angst zal ik hem in mijn armen sluiten en eindelijk alles doen wat ik altijd al wou hem zoenen, knuffelen in zijn armen liggen.. maar voorlopig is hij nog een veelgeziene gast in mijn dromen en dat zal zo blijven hij zal nooit naar me toe komen.. |
Gaaf! nou mag ik nog n keer zeggen dat ik m lievig vind (en dat is nog steeds niet het goede woord). Maar nu ga ik m verhaaltje verder ff kopiëren (schrijf je dat zo?)
Vind t alweer niet je beste werk (wat dan wel? ja weet ik ook niet..o ja toch wel, je verhaal) maar t is wel boeiend.. mis alleen een beetje het climax idee wat ik op de een of andere manier verwachte toen ik begon met lezen. waarom ik dat verwachtte weet ik ook niet.. |
Eerlijk gezegd vind ik dit niet zo'n goed gedicht, sorry :o. Je herhaalt eigenlijk in elke strofe hetzelfde; ik krijg het idee dat je dit ook in één strofe had kunnen verwoorden... verder vind ik dat de rijm erg gedwongen overkomt, een beetje sinterklaasgedichtachtig. En ik vind het woord 'gast' gewoon erg, maar dat is persoonlijk :o.
Wat ik weer wel leuk vind is de tegenstelling, waaruit de twijfel zo leuk doorklinkt (y). |
ey ik herken me hier erg goed in, dat verlangen naar iemand die je in d'r (z'n in jou geval :D ) armen sluit en 'knuffelt' enzo
ik vind het gedicht zelf niet echt zo van 'wow gaaf cool vet' maar meer van 'mwuwah tja wel leuk' als je snapt wat ik bedoel, enne 'gast' moet helemaal verbannen worden uit het gedicht want het klinkt gewoon niet :nono: |
Ik vond gast wel leuk door zijn dubbele betekenis, waardoor het juist zo mooi past binnen het thema en de boodschap.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |