![]() |
Heej wat is er eigenlijk gebeurt met die kinderen voor kinderen die kip patat enzo
zongen
Daar is niemand van doorgebroken :confused: |
nee duh het is kinderen voor kinderen
rijke kakkertjes weet je hoe die uit gezocht worden? zoveel procent moet een bril hebben, zoveel procent (waarsch 90%) moet een goede gooische rrrr hebben, zoveel % een beugel enzovoort |
Misschien komt Maud er wel vandaan :eek:
|
maud komt uit nijmegen...
je moet binnen een straal van 10 km van het gebouw afwonen... ja ik kom uit het gooi |
Citaat:
|
kinderen voor kinderen niet.
|
Baarn vonden ze al te ver weg (n)
|
1) Ze volgen een opleiding bij een normale school.
2) Ze zitten in een internaat. 3) Ze zitten in een inrichting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan mogen er 60 naar tweede ronde. en dan blijven er 30 over |
Citaat:
|
Iemand uit mn klas van de basisschool deed mee met Kinderen voor Kinderen (o.a. dat nummer van 'Meneer Agent...') en woonde in Almere.
|
Citaat:
en die vind je niet in hilversum |
Die deden het voor het geld natuurlijk! ;)
|
Citaat:
Mwa, ze zong in 'de meute', dus haar accent kon je niet horen |
Ik woonde te ver weg :(
|
je had later ook nog zoiets, 'snotneuzen' ofzo... dat is toch hetzelfde idee
|
Wat er met die mensen is gebeurd? Geen idee, typtrut geworden ofzo. :cool: Wij hebben zo'n jongetje op school die 1 aflevering heeft meegedaan, en die gaat gewoon naar de vierde. ;) Kennen jullie Bo trouwens nog, uit ik geloof nr 16.. Die moest in de 2e bij ons al van school af. Geen idee wat er van dat kind is geworden..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, kinderen voor kinderen... Daar hoor je nou ook niets meer van (of misschien let ik niet goed op). Waarschijnlijk zijn die vervelende mormels gewoon net zo opgegroeid als jij en ik, na hun bliksemcarriere in de showbizz.
|
Citaat:
|
Spelfout in de topictitel. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij was KvK gister nog op tv... zoiets hoorde ik
Was dan wel weer perfecte timing, KvK uitzenden als het nederlands elftal de kwartfinale van een EK speelt... naja dat je geld hebt betekent nog niet dat je hersens hebt, dat blijkt wel weer!! |
appelmoes
|
Citaat:
|
Hm...
Appelmoes. :)(y) |
Citaat:
dat snap ik dan weer niet |
dat waren allemaal van die snotblagen
|
Citaat:
|
Mmm patat.
|
Citaat:
|
vaag, er zit een heel verhaal achter
hoe weten jullie dit allemaal? :| |
Ja, m'n zusje had ook auditie gedaan voor KvK 5 jaar geleden ofzo. Maar ze had een te "standaard gezicht"
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nooit meegedaan aan idols trouwens :p |
Een ex-klasgenote van mij zat bij KvK.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook in het bezit van zo'n prachtige rrrr. al valt het me pas op als ik met mensen spreek die echt anders praten |
Citaat:
|
Citaat:
vorige jaren gingen wij op vakantie met mensen uit arnhem, en daar zaten ook altijd nog meer mensen uit arnhem. als ik dan terug kwam, sprak ik arnhems.. maar na een week op school was dat wel weer over. ik pas mijn accent heel snel aan aan mensen |
Jettieslettie jettieslettie jettieslettie.
(Ben ik hier de eerste die die grap maakt?) |
Citaat:
|
kellie heeft er ook in gezongen maar toen was ze nog een jongen hoor!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |