![]() |
Mooie website
Persoonlijk vindt ik de website van smithuis (http://www.smithuis.nl/) een erg mooie site. Ik vraag me af wat jullie van die site vinden/
|
best mooi en soepel (keb adsl :P)
Alleen uhm, keb er geen bal aan. Ik mag geen brood-producten ;):D. |
irri fulscreen
en wat is dit? sitecheck?? advert? |
mooie site, gaat echter na een tijdje irriteren.
|
Citaat:
|
tja... fullscreen sucks...
ennuh dat low-res broodplaatje (iig bij mij) is erg jammer... |
ziet er op zich zeker niet slecht uit, maar ik haat fullscreen. Bij spellen heb ik al de neiging om dat uit te zetten.
|
Ziet er leuk uit, maar sites in fullscreen scoren bij mij gelijk een onvoldoende...
|
Citaat:
alleen dat fullscreen al, dat is gewoon dom en hatelijk.. bah, meteen in m'n block lijst.. |
idd kut site. toen ik het venster waarin je de taal kiest afsloot, hij opende immers in een nieuw venster, liep alles vast en moest ik de reset knop van me pc gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
waarom heeft die site tig cookies nodig?
site in flash zijn niet echt vriendelijk voor modem gebruikers ik kan zo niet zien of het dynamisch flash is, maar zal wel niet maar van dat full-screen merk ik niks (*heeft Opera 6.01*) |
ik vind het ook een kutsite,
veelste veel flash, en flash is kut. dan ook nog een extra scherm erbij pakken en dan denken dat ik brood van die mongolen wil hebben. |
|
hij is niet echt mooi nee... het irritantste is nog dat als je de muziek uitzet.. je de menugeluidjes nog WEL gewoon hoort... en dan ook nog een superirritant piepje... fullscreen is ook irritant .. dan denk ik gelijk aan een CJ1 ... popup hell dus
|
Citaat:
Lijkt mij errug langzaam gaan voor modemgebruikers. Wanneer het dynamisch flash is, dan (y) |
die fullscreen is niet mooi, te ehh ... sja.. niet mooi gewoon
en die andere 2advanced ofzoiets, dies vet, i like the clouds :) |
Citaat:
|
Citaat:
als je 2advanced bekijkt.. moet je portfolio eens aanklikken.. ten 1e komt het menuutje heel cool uit de achtergrond aangevlogen, en ten 2e hebben ze nog veel meer mooie sites gefixt. |
Citaat:
zit wel verschil tussen, de mensen van 2advanced hebben het in mijn ogen goed gebruikt :) |
Citaat:
Maar is die site nou dynamisch of niet? |
Citaat:
Ik vind het een van de beste flashsites die ik ken. Alles flitst zo lekker in beeld, maar ondanks dat is het toch duidelijk en overzichtelijk :) |
Citaat:
Dat de data (tekst, plaatjes) uit een database komen. |
dan vind ik mijn website nog mooier..
|
Citaat:
Kan post alleen niet meer verwijderen want z'n cookie met pw is weg :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |