![]() |
Met of zonder condoom?
Eerste keer zit eraan te komen, maar zij wil het zonder condoom doen. Het wordt mijn eerste keer, maar niet die van haar. Meer jongens hebben het dus met haar gedaan, dus wat moet ik doen, met of zonder condoom want ik weet dus niet of ze een soa heeft. Ik raak er liever niet mee besmet.
En stel dat ze echt persé zonder condoom het wil doen en anders niet, wat moet ik dan? |
Citaat:
Met een condoom doen en anders geen seks. |
Citaat:
Ook zou ik het erg raar vinden als ze het persé zonder wil doen, dan vraag ik me toch af wat haar doel is :| |
met. Altijd met of eerst eisen dat ze een test doet. Dan heb je tenminste zekerheid. Hoort beter op L&G
|
vragen of ze een test wil doen, wil ze dat niet..
dan mét. Wil ze wel, wachten tot de uitslag natuurlijk :) |
Citaat:
|
Zij heeft niks te willen, tenzij ze zich laat testen
|
Ok ik weet genoeg denk ik, of testen op een soa, en zoniet dan een condoom. En als ze geen van beiden wil dan maar laten wezen?
iig bedankt voor de reacties (y) |
Citaat:
En in zo'n geval moet je toch jezelf beschermen. Een ander doet het echt niet voor je. |
geen sex hebben
|
Met...
neem aan dat je een pleziertje wilt :) en niet dat je daarna nog voor verrassingen wilt komen te staan ;) |
Citaat:
pleziertje? ach eens moet je eraan geloven he :p verrassingen? nee bedankt, ben nog iets te jong om 'papa' genoemd te worden :p |
Citaat:
of een leuke soa als verrassing.. ook leuk ;) *not* en ja... als ze dan niet wilt: doei doei *zwaai zwaai* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeilijke vragen stel jij...
|
Nog nieuws inmiddels?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |