![]() |
de penalty
lust,
gevoel, passie, spel. los van de grond harde schop één kans lach, traan, gejuich, liefde. dat ene schot maakt een wereld van verschil gisteravond na de voetbalwedstrijd gemaakt. Ik vind hem best aardig geworden. |
ik niet :p
no offence Hij is mij te simpel, legt niet goed de emotie vast. Bovendien stoor ik me aan "hard schop", wat is dat voor Nederlands? Ik vind dat je het wel goed hebt geprobeerd, alleen je gebruikt wel erg makkelijke woorden, die bovendien te ruim zijn, te veel op verschillende manieren geïnterpreteerd kunnen worden, zodat het moment van 'glorie' niet goed, niet helder wordt vastgelegd. |
Citaat:
bedankt voor de tips. het zit hem dus vooral in de woordkeuze, gewoon te simpel als ik het goed begrijp. Ik zal er aan gaan werken. |
ja, te simpel, maar vooral te algemeen. Misschien herschrijven?
|
Citaat:
lust, gevoel, passie, spel. blik op oneindig naar dat ene punt aan de horizon erop of eronder lach, traan, gejuich, liefde. het genomen schot maakt een wereld van verschil ik heb maar wat gedaan, maar mss toch iets beter? |
neej nog te simpel
|
Citaat:
(kweet het deze post is weer helemaal off-topic) |
En daar ben ik weer... :| het is er niet. ik heb echt het idee dat het net aan de oppervlakte verborgen zit maar dat je het niet weet te vinden (op dit moment dan)...
en het is zo... (klotewoord) cliché... Ik zeg niet dat ik het beter zou kunnen ofzo, maar het voelt zo oppervlakkig aan. Argh. Hoe leg je een gevoel uit. Kan er misschien beter een gedicht over maken :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |