![]() |
vagina
Hoi,
ik heb even een vraagje, ik weet dat het een beetje raar klinkt maar goed ik wil het toch even weten. Ik heb namelijk het probleem dat m'n vagina soms heel warm wordt ofzo me hele string is dan gewoon doorweekt ofzo. dus echt alsof het zweet daar, ik heb ook geen idee waardoor het komt, maar het lijkt mij dat het toch niet normaal is. Weet iemand waardoor dit komt en wat ik er tegen kan doen? alvast bedankt, Gigi |
Dat is volkomen normaal. Als een meisje opgewonden raakt scheidt haar vagina vocht af, net als een jongen een erectie krijgt. Dit kan ook spontaan optreden.
|
Ik zweet wel als het ontzettend warm is bij m'n liezen (en dan is ook het resultaat dat m'n ondergoed redelijk 'nat' is). Heeft niks met opgewonden raken te maken verder.
|
I only like the punani warm ;)
|
neej ik heb ut ook wellis... maar niet door zweet...
tis namelijk ja ik weet niet alsof ik ben klaargekomen zonderdat ik het gemerkt heb... en het is minder dik... meer soort van water |
Citaat:
|
Ze noemen de vagina toch wel eens "derde oksel"? Nou, bij je oksels zweet je.... ;) Misschien is het handig als je een inlegkruisje draagt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zweetkut :p
Nee hoor grapje, het lijkt me heel erg als je dat hebt. Gelukkig heb ik er zelf geen last van. ik heb ook geen advies of info. voor je sorry . succes xxxx marjolijntjuh ;) |
Citaat:
|
haha, ja, een geweldige reactie, maargoed, voor een 12-jairge serieus genoeg, ik moest in ieder geval smakelijk lachen :)
|
Citaat:
Mannen hebben hier denk ik ook wel last van, wie kent het niet: zweet dat over je rug richting je bilnaad gaat en er vervolgens heerlijk naar binnen rolt....... |
sorry :bloos:
was inderdaad niet zo aardig. maar het lijkt me heel erg voor je. succes xxxx marjolijntjuh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pompen of verzuipen. Een pak zout in je onderbroek?
|
Citaat:
|
Of van die dingen uit schoenendozen waarop staat: "Do not eat! Trow away!". Er zijn dus mensen die werken in fabrieken die producten maken met daarop het advies het product gelijk weg te gooien. Hoe nutteloos werk heb je dan?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@blurred: stuur me even een PMmetje en misschien kunnen we dan wat voor elkaar doen. |
Geen syntethische strakke kleren aandoen, Staat vast heel hip en sexy, maar je krijgt er van die zweetbillen van...en da's niet hip en sexy.
Strings zijn ook ondingen. Dat absorbeert toch niks! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
luiers een oplossing jouw natte ****** :p
tis maar een idee natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
De elastieken randjes van een katoenen string, (het kruis van een string stelt niet niet veel meer voor dan het elastieken randje), dat is ook bijzonder synthetisch. Toch eens meer rondneuzen in het pad met damesondergoedjes, als je toch bij de Hema bent, en ook eens op de technische kwaliteiten van dat leuke glimmende spul met hippe printjes en sexy kantjes letten. Het wasetiketje.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |