![]() |
Wie houdt er ook zo zeer van spaans/duitse muziek!?
met name de Gipsy Kings en Julio Iglesias zijn oude muziek dan wel. :D
|
RAMMSTEIN!
:p |
Citaat:
|
Ik hou wel van Flamenco, van artiesten zoals Cameron de la Isla, Vicente Amigo, Tomatito, Paco de Lucia, Paco Pena en Haagse trots Miguel Croncho.
Henk Mul ! |
Ik hoorde laatste: Böhzo Önkelz(??) Dat was wel oke. Maar ik krege er niks van gedownload toen. En nu weet ik niet meer hoe je 't schrijft, dus dat schiet niet op.
|
Het duitstalige gedeelte van Franz Bauer kan ik wel waarderen. Heb 3 cd's liggen geloof ik.
En Wolfsheim is ook wel aardig. |
Rammstein, Subway to Sally, Oomph!, Terror Gruppe, Bohse Onkelz, waarvan ik eigenlijk geen een band echt super vind.
Spaans: Brujeria! (naja tis Mexicaans, maar Spaans gezongen) |
diliquid habits
|
wir sind helden en herbert grönemeijer
|
ska-p :)...maar dat is niet spaans/duits, maar alleen spaans :)
oh well, verder vraagt die post van big stretch natuurlijk om een afzeikreply, maar ik was net ook al onaardig tegen m dus ik hou me in |
Citaat:
|
JA
MORSER, THE NOW-DENIAL, highscore, caliban, HEAVEN SHALL BURN, en een heleboel namen die ik vergeet. spaanse bands ken ik niet zoveel van, maar sin dios gaat er zo nu en dan wel in. misschien ik @patia no nog wel de meest spaans/duitse band, ook al komen ze dan uit venezuela ipv spanje :p |
nena!
cellophane suckers sonic dolls dirtshakes. |
Tangerine Dream :o Mja zo kun je wel blijven doorjappen. Pupille is trouwens een aardige Spaanse band, niet zo bekend alleen.
|
Citaat:
Endstille, Gamma Ray, Edguy, Destruction, Kreator etc... |
[QUOTE]AmnesJAn schreef op 28-06-2004 @ 15:17 :
Sinds wanneer zijn dat duitsers of spanjaarden? :s Endstille, Gamma Ray, Edguy, Destruction, Kreator etc... [/QOTE] brujeria is toch wel spaans geloof ik? Of braziliaans? |
[QUOTE]birthmark schreef op 28-06-2004 @ 15:24 :
Citaat:
|
Citaat:
Is dat zo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige spaanse wat ik ken is Sin Dios, maar het kan ook dat ze uit Portugal komen. Leuk, maar heb het al 2 jaar niet meer geluisted oid.
|
Ich will Rammstein!
|
Engels, Zweeds, Noors, Deens of je bek houden.
|
Ik ken geen bands uit je bek houden.
|
Citaat:
|
Waterdown
|
Citaat:
|
|
Absoluut --> Rammstein!!!!!
|
duits en spaans in 1 zin :( :(
|
Citaat:
Maar inderdaad, Rammstein! |
Lacrimosa kan ik wel waarderen.
|
In extremo is ook een stelletje duits0rs :D
|
Tanzwut is wel geinig.
|
Spaanse muziek ken ik eigenlijk niet. Duitse muziek vind ik wel leuk, ben de laatste tijd behoorlijk Nena fan en heb nu weer een nieuwe cd van haar erbij. :)
|
Citaat:
|
Ik hou van Duits.
Ik wil in Duitsland wonen. En stiekem ben ik ook Duits. Maar Spanje. Neeeh. |
Citaat:
Ik zou best in Spanje willen wonen (mits een leuk huis). En stiekem ben ik niet Spaans. (loze post) |
Ach, het geeft niet.
Je leek me toch al niet zo'n geschikte buurman. |
Halgadom, Stahlgewitter, Landser, Nahkampf, Absurd, Totenburg, Halstatt, Bilskirnir, Sleipnir, Sieg oder Tod, Flammentod, Forseti, Der Blutharsch, Wagner, Vargulf, Magog, Odal, Waldteufel etc. etc.
|
eins zwei polizei :cool:
|
Dew Scented
Fleshcrawl Crematory Apokalyptischen Reiter |
Citaat:
|
gipsy kings zijn wel vet (y)
djobi djoba :) |
Citaat:
|
Zze Excrementory Grindfuckers, aus Deutschland jawohl