![]() |
gewichts onderzoekje
heuuh
ik doe een soort van onderzoekje (in opdracht van..) naar gewicht onder jongeren en hun eigen ideeën over het gewicht (nee dit kan dus NIET in het lijntopic beste forumbazen!) wat wil ik weten van jullie leeftijd : naja staat probably al linksbovenin geslacht: the same lengte: in centimeters nauwkeurig, niet op hele meters afronden ;) en natuurlijk gewicht daaronder nog een stukje of je tevreden bent met je gewicht, of dat je juist van plan bent om af te vallen (of zwaarder te worden, kan ook). ehm ja dat wast wel. alvast bedankt! |
Citaat:
Volgens mij kan je met de zoekfunctie al enorm veel vinden over dit onderwerp...maar goed... |
Leeftijd: 14 jaar
Geslacht: vrouwtje Lengte: 1.78 m Gewicht: 57 kg Ik ben opzich wel tevreden met m'n gewicht. Zou wel wat zwaarder willen zijn eigenlijk. Maar hoeveel ik ook eet (en ik eet echt best veel :o ), ik kom gewoon bijna niet aan. Maar ja... zal vanzelf wel komen.:) Ik heb er geen problemen mee, zolang ik maar niet afval! |
Leeftijd: 16 jaar
Geslacht: vrouwtje Lengte: 1.87 m Gewicht: 67.5 / 68 kg Opzich wel tevreden mee, maar het moet echt niet meer worden. Minder vond ik niet zo geslaagd omdat je toen de botjes een beetje zag (ik was niet vrijwillig afgevallen toen hoor), op de een of andere vreemde manier vind ik dus nu echt dat er niets meer bij kan, maar eerst toen ik 70 kg woog, vond ik het ook prima. Ik ben gewoon een beetje raar... Ik schijn niet tegen de vrouwelijk rondingen te kunnen :( :o |
Citaat:
|
leeftijd : naja staat probably al linksbovenin
geslacht: the same lengte: in centimeters nauwkeurig, niet op hele meters afronden en natuurlijk gewicht Man. 16 jaar. 192cm 125 kilo :( |
Leeftijd: 18 jaar
Geslacht: vrouw Lengte: 1.78 m Gewicht: 68 kg Edit: Ik ben er wel tevreden mee. |
Citaat:
|
Geslacht: vrouw Lengte: 1.65 m Gewicht: 47 kg ik mag zeker niet lagen, mijn gewicht kan ook niet echt omlaag |
Citaat:
mijn dank! :) dat is idd wel de bedoeling dat mensen dat erbij zetten. ik moest zelf ook nog even antwoorden: man 18 jaar 1 meter 86 75 kilo het was ooit 82 kilo, toen vond ik mezelf echt stevig. nu niet echt meer. maar wil wel richting 70 kilo. ben al sterk op weg! |
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: man Lengte: 1.90 m Gewicht: 93 kg Ik wil zwaarder worden. En trouwens, dit onderzoekje slaat nergens op. Gewicht zegt heel weinig over overgewicht. |
15, Mevrouwtje, 166 cm, 65 kg.... :bloos:
Kvin mezelf te zwaar.... T gewicht zit namelijk beetje in muh buik.... :( |
Citaat:
|
Citaat:
mag ik er dan nog wel onderzoek naar doen dank u |
16 jaar
V 1m70/1m72 55 kilo Niets mis mee. :) |
lengte: 173 cm
en natuurlijk gewicht: 73 kg Ik wil absoluut niet langer worden (gelukkig ben ik waarschijnlijk wel uitgegroeid). Verder ben ik wel te dik vooral me buik, daar kan gemakkelijk 5 kg vanaf. |
Citaat:
|
Leeftijd: 24 jaar
Geslacht: man Lengte: 1.96 m Gewicht: 80 kg schoon aan de haak :D |
Leeftijd:17 jaar
Geslacht:vrouw Lengte:1.65m Gewicht:53kg Ik wil er graag een paar kilo af!!! Weeg het liefst weer 45kg |
leeftijd: 19 jaar
geslacht: vrouw lengte: 165 cm gewicht: 51 kilo Ben wel blij met m'n gewicht, ben in 2 jaar zo'n 10 kilo aangekomen, gelukkig. Er mag nog wel 1 a 2 kilo bij, dan heb ik ook gewoon een goed BMI. |
leeftijd : 18
geslacht: V lengte: 179 en natuurlijk gewicht inmiddels 55 kilo (2 kilo aangekomen *doet vreugdedansje*) Nah, ik voel mezelf af en toe een behoorlijk scharminkel, terwijl ik vergeleken met mijn tante's dikker ben. Aan de andere kant vind ik het allemaal prima zo, ik ben niet zo'n help-ik-schaam-me-voor-mijn-lichaam-typje :) Ik eet goed, dat is het belangrijkste :) |
leeftijd: 17 jaar
geslacht: V lengte: 164 cm gewicht: 47 kg Ik vind mezelf te licht. Ooit woog ik meer dan 50 kg (stond mooi bij mn lengte), toen afgevallen naar 40 (n), ben nu trots op mn 47 kg, al weeg ik nog steeds te weinig. Sommige mensen zien er mooi uit met dat gewicht, maar bij mij zie je mijn ribben en veel mensen denken dat ik anorexia heb. :nono: Voor de bezorgde mensen onder ons: Ik doe mn best om meer te gaan eten! :) |
Geslacht: vrouw Lengte: 1.75m Gewicht: 65 kg Niet echt tevreden mee, vind het iets teveel. 'k Hoef niet persé veel kilo's af te vallen (dat hoeft ook helemaal niet, ik ben niet te zwaar), maar ik wil wel graag een wat dunnere buik en wat slankere benen. Zeker nu de zomer eraan komt.;) |
Leeftijd 18
Geslacht M Lengte 186 Gewicht 65 kg Ben best tevreden met mijn gewicht, zou opzich wel iets steviger willen zijn maar das minimaal.. Overall satisfied. |
18
M 1.72 M 67 KG Redelijk tevreden, heb 76 gewogen, maar ook 63. Wil eigenlijk terug naar 65. |
Leeftijd: 20 jaar
Geslacht: Vrouw Lengte: 176 Gewicht: 60-62 Ik ben opzich wel tevreden met mijn gewicht, kzou het alleen wat fijner hebben gevonden als het wat beter verdeeld was,...maja ik ben dan ook weer te lui om te gaan sporten om het dan toch een beetje te veranderen. |
Leeftijd: 21 jaar
Geslacht: vrouw Lengte: 1m54 Gewicht: 45 kg Ik ben best tevreden met mijn gewicht zoals het nu is. Toen ik 17 was, woor ik maar 40 kg maar dat was eigenlijk wat te mager. Nu is het goed maar verdikken wil ik ook niet meer. |
leeftijd:17
geslacht:v lengte: 1.77 gewicht: 61(maar schommelt op het moment tussen de 60-63) ehm nou ja, zeer ontevreden. te ontevreden helaas... |
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 18 Lengte: 1.74 Gewicht: 65 kg Ik zie er tegenop om in bikini rond te moeten lopen, maarja...het is te laat om nu te beginnen met lijnen ;) |
leeftijd : 15
geslacht: V lengte: 179 cm gewicht: 67 a 68 kilo. Ben niet tevreden, ben ook aan het afvallen. Ik wil ongeveer 64 wegen. Vooral mn buik moet dunner, dan ben ik tevreden... :) |
leeftijd:20
geslacht:m lengte: 1.80 gewicht: 72 Houen zo! Enneh dat meisje boven mij moet niet zo zeuren dat is volgens mij gewoon een mooi dun meisje als ik de feiten zo zie :P |
Lengte 1.66
gewicht 65 kilo Niet ontevreden maar ik moet wel uitkijken dat ik niet meer aankom! |
geslacht: M lengte: 1.78m gewicht: 60.0 kilo (jaja precies op .0 :p ) Jah ik ben wel redelijk tevreden maar af en toe zou ik willen dat ik toch wel net iets zwaarder was; net iets meer body omdat ik basketbal en daarbij is t toch wel handig maar ik heb zeker niets te klagen ;) |
leeftijd: 18
geslacht: v lengte: 174 cm gewicht: 56 kg Prima tevreden met m'n gewicht. Lichter moet ik niet worden in ieder geval. De verhoudingen mogen wel anders bij m'n lichaam... |
Leeftijd: 18
Geslacht: vrouw Lengte: 1.79 Gewicht: 73 Niets mis mee. Kan misschien wel wat af, maar ik heb niet het gevoel van: het MOET eraf. Zoals dionnetje het zei: Citaat:
|
leeftijd: 18
geslacht: m lengte: 170 cm gewicht: 65 kg Ik krijg een bierpens, maar dat zal me een rotzorg zijn. |
18
V 172 cm 53 kg Vrij tevreden, mijn verhoudingen zijn goed, mag niet klagen :) |
Citaat:
|
leeftijd : 16
geslacht: vrouw lengte: 163cm gewicht: 49 kilo Redelijk tevreden, ik zou graag iets zwaarder en dikker willen zijn. |
leeftijd :14
geslacht: meisje lengte: 1.68 gewicht: 57 Ik wil dr graag wel wat af hebben, heb alleen nu nog niet echt zin gehad om er wat voor te doen.. maar ben het wel van plan :D Vooral op me buik en me benen idd.. |
Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw Lengte: 173 Gewicht: 66-67 Ben niet echt tevreden met mijn gewicht, en ik probeer af te vallen. Heb tot ong. 2 jaar terug zo'n 57 gewogen maar ben toen abnormaal veel aangekomen door de pil. :( En ik krijg het er niet meer echt af |
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw Lengte: 189 cm Gewicht: 85 kg Ik ben er niet heel erg tevreden mee, mag best wel wat af ... |
Vrouw, 20, 1.75m en 63 kg.
Ik ben er wel tevreden mee, is een gezond gewicht en ik ben niet erg dik. Beetje buikje soms en wat lubbertjes bij mijn heupen, maar de ene dag valt het meer op dan de andere, ik zit het over het algemeen niet zo mee en ben tevreden. Ben niet van plan af te vallen of aan te komen. Ik probeer minder te snoepen, te sporten en gezond te eten om op gewicht te blijven. |
man, 16j 1m73 groot en 65kg en ben daar niet tevreden over, nog e paar kilootjes eraf
|
Citaat:
|
Vrouw, 19 jaar
1m70, 68 kilo. Wil er graag wat af hebben, maar dat lukt eigenlijk echt niet. Begin het steeds beter te accepteren, dat wel. |
leeftijd: 19
geslacht: v lengte: 174 cm gewicht: 74 kg (?) Weet eerlijk gezegd niet precies hoe veel ik weeg. Ben iig altijd zwaar geweest. Als mensen het vragen is het altijd: jij weegt toch wel minder?? Schoolarts heeft een keer 3x haar weegschaal gecontroleerd of ie wel goed op de 0 stond :D Heb nu wel een buikje. Dat gaat er nog af van de zomer. Wel jammer vind ik mijn brede heupen en olifantenpootjes :( Kan er wel mee leven though. |
19 jaar
Vrouw 1,63 m 60 kg |
geslacht: vrouw lengte: 166 cm gewicht: 55 kilo Verkeerde verhoudingen, boven iets te mager en onder te dik. Ik probeer wel gezond te eten, maar mijn ouders zeggen dat ik toch nooit een dunnere kont en benen krijg. |
Leeftijd: 17
Geslacht: V Lengte: 1m75 Gewicht: 70kg Ben momenteel nog bezig met afvallen, begonnen bij 79 kg en hopelijk 65 kg als eindpunt. Ik ben er nu wel tevreden mee maar ik heb toch stiekem wel liever iets minder |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |