![]() |
inspiratie kwijt
ik ga met een vriendin op vakantie deze zomer maar kunnen t niet eens worden over waar we heen gaan. weten jullie misschien nog een plaats waar we niet aan gedacht hebben?
we zijn op zoek naar jongerencamping met publiek van onze leeftijd en dus niet te jong (wij zijn 20-21). beetje terschellingsfeer maar dan wat oudere mensen. verder is zij ook een natuurmens met zweden als favoriet en ik ben vooral stadsmens en hou van culturele vakantie. dus we zoeken iets met combinatie rust/natuur & stad/cultuur met ordinaire terschellingidee met publiek rond 20-25 (mag ook minder ordi) en niet te ver en niet te duur :) dat was t |
gogo tours brengt denk ik wel uitkomst. Die organiseren jongerenreizen vast ook wel richting grote steden met cultuur.
|
hmm ik zal eens kijken, al zijn we niet echt van de georganiseerde reizen
ik dacht trouwens net aan belgie, zijn er geen leuke kustplaatsen daar (ik weet echt nix van belgie) |
belgie heeft volgens mij best aardige kustplaatsen, al kan je dan net zo goed doorrijden naar noord-frankrijk. Richting rouen ofzo, daar heb je zee en cultuur.
|
heb je trouwens al aan lloret of salou gedacht? daar vind je zeker dat ordinaire jongeren idee, maar toch ook wel rust als je op de goede plek zit. En tuuk barcelona in de buurt met genoeg cultuur.
|
Rust in Salou en lloret :eek:
Hm, rust is nou niet het eerste dat in me opkomt als ik aan deze 'zuipdorpen' denk :| Kan natuurlijk aan mij liggen... |
Inderdaad, rust in Salou en Lloret? Ben je d'r ooit al eens een keer geweest?
|
Biarritz?
|
italie of kroatie? gaan redelijk wat jongeren heen, is niet te ver en ook niet heel duur en je hebt er natuur & cultuur.
|
Kroatie is leuk en kijk anders eens op http://www.sziget.hu
|
Citaat:
Verder ehm, Denemarken?(wat je daar aan cultuur kunt vinden natuurlijk, best wel mooi land met veel open landschap) Schotland? (vooral rust en cultuur, je zou er ook met de rugzak door kunnen trekken) Kroatië is ook heel mooi, en alles behalve duur, echt een aanrader :) (wel warm) |
Athene? Daarna doorreisen naar de kust, héél rustig.
|
okay we gaan helemaal niet meer op vakantie ivm werk van d'r
het lukt me niet om topic te sluiten dus fbs ga uw gang |
Citaat:
Ik vind Italie wel een aanrader maar als je wat wilt bekijken moet je wel goed tegen de warmte kunnen want wij zaten er vorig jaar en hebben zowat alleen maar in het zwembad gelegen omdat we het te warm vonden om wat te doen (t was er toen 40 graden). |
Citaat:
'k Stond daar als hevige sportfanaat even niet bij stil. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |