![]() |
wie bespeeld een muziek instrument??
Ik had een vraagje, wie bespeeld hier nou zelf een muziek instrument??
Ik zelf mandoline en keyboard... |
Dit is al wel een aantal keer langsgekomen....misschien moet je ff zoekfunctie gebruiken...
Nja, kspeel drum en gitaar. |
Ik speel basgitaar. hoezee.
|
Drums. :)
|
i play thie guitarrr
|
Citaat:
sorry, wist ik niet... |
Citaat:
|
tambourijn, sinds een paar weken. :cool:
|
Eh... :bloos:...viool. :o
|
turntable
(vind k ook een instrument) |
gitaar en piano
(daarnaast af en toe drum, basgitaar <--- veel oefening nog vereist :p ) |
Ik speel basgitaar..das leuk
|
Ik ga waarschijnlijk volgens schooljaar beginnen met klarinet spelen....ben benieuwd
|
Citaat:
|
gitaar
piano/keyboard saxofoon |
Citaat:
Kan je mij dat piano spelen niet leren! haha... :) :rolleyes: |
sax :) :) :)
|
Citaat:
Ik niet vind ik zelf. Ik kan 't niet snel genoeg. Alleen sprintjes lukken. Maar een constant snel tempo lukt niet echt (Ja, op z'n Punk wel, maar dat is niet leuk, ik wil wel leuke dingen spelen.). |
saxofoon
en als ik wil kan ik ook wel een beetje piano/ keyboard spelen. |
Citaat:
Mijn tip dus :p : veel dingen meespelen, wat dan vooral te moeilijk voor je is eigenlijk. Zo leer je het het snelst naar mijn mening. |
Ik speel keyboard, al een jaar of 10-11.
|
Citaat:
Motown. Welke bands/nummers moet ik dan aan denken? |
Ik speel nu 6 jaar piano en heb een jaar op blokfluitles gezeten :p
|
Citaat:
wat dat motown betreft: ik speel op dit moment veel Jackson 5 :p....klassiekers |
Waar tover jij die tabs vandaan? Of hoor je dat?
|
Citaat:
|
ik speel piano (ehm, 8 jaar?) ik zing en ik leer mezelf een heeeel klein beetje gitaar spelen
|
Citaat:
Oke, ik ben niet zo heel bekend met Motown. -Jackson Five -Marvin Gaye Aan welke bands/'bands' moet ik nog meer denken? Uiteraard liefst met leuke bas. (y) |
Citaat:
|
Hehhe. En Funk dan? Daar wel tips voor? Zonder slappen dan wel. Ik doe niet aan slappen namelijk.
|
Citaat:
Ik vind dat ik wel aardig kan spelen, zowel met als zonder plectrum. |
Heb blokfluit gespeeld en dwarsfluit, nu zing ik al een aantal jaar.
Dus ik "bespeel" nu mijn eigen stem... |
piano en gitaar. en ik zing (je stem is ook een instrument :) )
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik drum. |
GITAAR + DRUMS > ik probeer een bandje te stichten......
|
Citaat:
maar ik vind James Brown erg gaaf om mee te spelen, alhoewel dit niet alleen funk is (voor ik weer mensen voor hun hofd stoot), Parliament is ook erg gaaf..eeehm...The Meters (en alle tussen-namen daarvan :p) Jamiroquai is erg gaaf, vooral de CD Emergency on Planet Earth, sommige nummers van Phish zijn ook erg goed te doen :) |
gitaar maar dat heb ik nogal verwaarloosd eigenlijk, niet dat ik het niet meer kan maar het niveau van een paar jaar terug is ver te zoeken.. ben natuurlijk wel constant van plan om daar iets aan te doen maar het komt er niet echt van.
verder cubase sx2 en renoise met een zooi vst-plugins, oftwel muziek maken met mn computer. |
gitaar
|
Ik bespeel gitaar, basgitaar en een beetje piano en drum.
|
Citaat:
|
ik zing
speel piano(dus kan ook keybord) en n beetje gitaar en mondharmonica :p (doh) oja en blokfluit natuurlijk |
Citaat:
|
Gitaers
kwalitatief geen geniale spullen, hier bij mij, maer dat komt nog wel :) |
Ik doe vaak pogingen tot basgitaar.
|
Juh. Bas.
|
Ik beatbox.
|
Heb 6 jaar saxofoonles gehad maar vond ik geen flikker meer aan dus mee gestopt. En ik zing. Heb ook les enzo. Bla.
|
ik niet, maar ik ga binnenkort een tweedehands keyboard aanschaffen
|
Basgitaar. Maar ik klooi op keyboard en 'gewone' gitaar ook wel eens, en ik zing :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |