![]() |
Steekwoordentopic nieuwe stijl - nummer 2
Citaat:
|
Aso, mag een ander niks meer openen? :p :D
|
Citaat:
Dit scheelt me weer een begin post aanpassen. ;) |
*vraagt zich af of iemand zich aan die 1 minuut regel houd*
parkpop moe eline jen hong kong 5 weken blegh blegh blegh blegh blegh blegh blegh burger king blegh blegh |
nee
blurk ik haat je sla een arm om me heen vrijdag 5 weken mailen bijna voorbij frankrijk school nieuw praten meer minder gew. mooi bikini help leg me erbij neer toch niet laat maar lul |
Shit
Genoeg Broer Help Lief Verward Lelijk Ziek Fout Sorry Foto's Chaos Morgen Overmorgen.. Vandaag Oeps Sorry Dagboek Kwijt Nee Hopen Bang Stel dat Zeker Probleem *zucht* |
Judith
lottie apz lachen boeken inleveren morgen bas uitreiking disdag rokje leanne en tim chocola snoep verveel me msn piepppp hihihi lol erika praat geen tijd kamer opruimen boeken pakken wekker zetten 1 minuut al om?? |
moe
moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe moe Point taken? ;) Trusten :) |
*ff de minuut in de gaten houden*
radio 538 misselijk weegschaal tandenpoetsen moe verveling topic's foto's justin timerlake (radio) dansen mobiel bericht saai Magic_STAR* |
nekpijn
mn rug mn heupen wat is dit? bah hart uitstorten dat wil ik snel voordat ik mag er niet aan denken verplichte "vrienden" gvd en zij ook erbij je durft niet naast hem te zitten hé? geeft niks :eek: mijn moeder ... trut ik haat jou en alles om je heen :bloos: voor mij ist positief |
Goeiemorgen
Lekker warm Klote wiskunde Hou van je Mis je Klote wiskunde Eet smakelijk Klote grasmaaier Hou van je :eek: Jaap Blokker s.com Hou van je Mis je Overmorgen herkansingen Vakantie Spanje New York Verjaardag Werken |
Misselijkmoe,
vroeg, school. Vest <3, hoop dat er ook een beetje leuke mensen zijn ed. Aankleden, telaat is niet zo slim. |
melden
vroeg op bah eerste uur vrij en ik zit hier al dan maar wat leren hopelijk krijgen we goed weer :) vanavond scouting :D maar eerst nog een dagje school :o |
amsterdam
drukke dag aurorijles kamer opruimen keelpijn werken jeuk zeilen *gaap* is de minuut al voorbij nicotine snot |
Moe
gezeur Verveel me voel me klote vakantie zin in winkelen niet blut :D muziek :D |
blij
feestje rikkie muziek |
iemand
als ze het nou eens begrepen mooi weer! leren pww pww morgen geen zin in leuk nummer laatste pauze op school gehad :( 8 weken vakantie beetje geobsedeerd, hehe :D ga missen moe hoe lang nog? groenteburger kersenboom nog niet over? love you |
vakantie
euh ja leuk of niet nog in dubio daarover ik wil een baantje :| maar wat voor baantje? hmm |
acceptgiro
aardrijkskunde wat als ik niet over ga?! gezaag overal stof tomatensoep bellen? misschien saai moeee stress volgende week maandag? :s maar wat als.. ik wil het niet maar misschien is het niet anders.. misschien is er niets anders over mogelijkheden ja welke? |
gaat wel
geen zin, moet naar school vanavond wordt gezellie klarinetles niet geofened kon nie oefenen zwartwitjes zijn jummie hmmmm hm hmmm hm |
straks
winkelen met haar geen zin morgen werken spannend leuk maar ook eng afwachten |
therapie
klinisch opgenomen raar stom vervelend moe in de war hoofdpijn misselijk pijn bleeh waarom huilen knuffel even iemand die me vasthoudt lief vanavond bellen als ik durf |
2 bikini's
rood zwart bloot gewoon te dik te klein morgen zal het niet anders zijn maar ja wennen negeren gewoon doen we zien wel dan |
weer steekwoordentopic :)
blij leren leren hij's lief morgen weer zien leren toetsweek stressig praten goed idee toch btje in love... neej oh jawel ik weet ff niet meer lekker weer hij toch lief xxx |
hij is er weer
moe geshopt film kijken dik te dik stoppen met eten niets werkt vooral ik niet. zonnetje scheen lekker leuk lief |
jeuj, weer steekwoordentopic:)
moe verdrietig en ik weet niet eens waarom alleen zo heerlijk zo rustig piekeren "Wat ben je stil, dat is niets voor jou.." "Is er iets, je zegt zo weinig" En het stomste is nog wel, dat ik het zelf allemaal ook niet weet. We dromen allemaal van de anderen, we dromen allemaal dat wij dat zijn.. |
Druk
Vol Belg Mega lief Verder Kut Klote Ik wil het niet Niet zeggen Nu niet Morgen niet Nooit niet *schaam* Fout :s Sorry Geen spijt Het is van mij Het is mijn keuze |
druk
alleen nu nacht niet leuk als je alleen bent was het maar weer morgen... Ik mis je... ik wil een hug alleen alleen alleen bang voor veranderingen waarom... |
moe
lief haat weet niet wat ik voel :s is sterk te sterk tss moet maar niet teveel eraan denken :o :bloos: woensdag toetsweek leren :s geen zin in maja ik moet wel *zucht* |
herkent schit toetsweek gevoel
van ruudje is niet koel.. daarna vakantie ik wil geen vakantie ... kutgevoel.. Ik hoop dat ik blijf zitten... geen veranderingen gewoon veilig.. :confused: |
Rugpijn, handpijn,
stomme hark. :/ Maar vrij, alleen (y), zometeen maar opruimen ed. Vol, voller, volst. Als kippen in een hok... Vanmiddag kijken voor Spaans. Plus twee. :nono: Conssmoesjes. Piano - ik hoop dat het bevestigd wordt vandaag. Hikkende dino's met schimmelwater; ik heb over Rick gedroomd. :| (:D) (Niet echt steekwoorden, maar te onsamenhangend en/of uitgebreid voor de LJH, dus.) |
cd
ophalen snel weekend was leuk verliefd weer blij gaat weer goed ups en downs muziek douchen diplomauitreiking kleren oranje accenten michel lief amsterdam ijs :D trein goedkoop |
vrijdag diploma ophalen
whoeii nu 17 :) geld nieuw kapsel nieuwe schoenen oorbellen shirtjes werken vakantie 30 juli <3 Italië whoeii zin in! zaterdag naar Six-Flags YEAH! ik ben happy :) |
jeeej:D
lief hou van jou :bloos: konijn avril zonnetje maandag!!!! :) dinsdag... vakantie! auw dokter :( sokjes traantje schiet op moe |
Ik was coveredeyes
Ik ben nu I-alone :) |
gewerkt
moe leuk veel indrukken veel mensen verschillend raar eng bewondering |
rap-muziek
afspraak maken? nee moeilijk damn weet niet meer nooit maar-maar alleen bloemen donderdag afzeggen? druk - vol onrustig ... |
leren
moe sjaggerijnig leren dadelijk weerl eren hem gezein past ie wel bij mij? :s toetsweek pfffff morgen eco stressig vanaaaf maar weer ff bellen hopen dat ie me rustig krijgt laat ik een goede vriend lopen.... niet doen hij moet niet zeuren maja waarom ben ik altijd het bitscht tegen mensen waar van ik het meest van hou? |
moe
gaar twijfelend verveeld morge medicijnen of nie ik weet t nog steeds nie godverdomme wa moet ik nou doen *zucht* sorry |
Werken
Hele dag Komt geen eind aan :| Gelukkig Weinig schreeuwende kids Warm :eek: Geen minuut buiten geweest Thuis Rust Bank Film Eten :cool: |
Citaat:
|
ik wil dat hij mij belt
maar dat doet ie niet dus moet ik hem bellen maar heb ik geen zin in maar ik wil hem wel ff spreken |
Goed gewerkt stage -(dingen)(y)
Wat voelde ik mij ineens niet goed! Meer eten!/regelmatiger! Vanaaf gelukkig niet zo druk, mag ook wel even!. Ik wil wat horen van ***! Morgenavond gezellie feest vriendin, zin in!http://smile.smilies.nl/493.gif Soms soms soms... Nu even relaxed douchen! |
Citaat:
|
keelpijn
hoofdpijn neus verstopt keeeeeeelpijn gewoon niet lekker maar was wel gezellig vanmiddag platte cake gebakken *grinnik* maar hij was wel lekker Ik vind het gewoon achterlijk dat dat kind 6 cadeautjes krijgt omdat ze een redelijk goed rapport heeft. You are the sunshine of my life, that's why I'll allways be around |
moe
tennis(n) lachte me uit:( eten te veel voel me dik zie een dik iemand in de spiegel voel me dom t ging goed vandaag tot net eindelijk neit meer koud plukken:s:bloos: am:( zo gaan slapen? geen bange gedachtes aub. weet het niet meer :s:( |
Haar geverfd
voor het eerst in m'n hele leven hihi Pm van Charlotte :) Zo lief <3 K's Choice The Cranberries Nieuwe nick Coldplay Muse Blof Feeder Counting Crows Evanescence Ab geblokt en verwijderd nu voor altijd? Wie zal het zeggen? Foto's :) liefff vriendje :) Dikke kus voor jou! LiveJournal |
alleen
3e nacht eng avond nacht kben stom kan niet eens gewoon normaal doen was het maar weer morgen.. |
liedje
trots hihi dream of you tonight liefde mis je hoofdpijn tril zucht glimlach eindelijk! vakantie! au |
:(
Durf het niet Moet toch Wil wel Ga ook Niet zeuren Gewoon doen Bijna Binnekort Misschien niet Misschien wel Zie wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |