![]() |
Communicatie Arnhem
Hey,
Ik ben op zoek naar mensen die in september net als ik beginnen met hun opleiding communicatie aan de HAN in arnhem. Afgelopen week heb ik de boekenlijst gekregen, maar ik kan er niet echt wijs uit worden. Mochten er hier mensen zijn die deze opleiding dus ook gaan doen en wel weten welke boeken ik moet bestellen, zouden die mij dan willen helpen? Alvast bedankt! Groetjes Saskia |
Je kunt toch ook de school bellen?
|
Tip: bestel de boeken pas als er echt naar gevraagd wordt in de les en het tentamenliteratuur is. Je schaft namelijk anders een hoop voor niks aan.
|
Wanneer hetzelfde systeem wordt gehanteerd als vorig jaar (en dat lijkt me wel zo logisch), is het heel simpel: wanneer er achter een boek 'CO' staat dan zou jij het dus moeten hebben.
Maar het is inderdaad verstandig om af te wachten welke boeken je daadwerkelijk nodig hebt, anders blijf je gegarandeerd zitten met een hele zooi peperdure boeken die je nooit gebruikt. |
doe jij ook comm. aan de HAN? dus ik moet niet de vakken hebben waar basisvak achter staat? (behalve dan van bedrijfsadministratie)
|
Ik ben gestopt in Arnhem, maar ik kan me herinneren dat er achter de algemene vakken (die iedereen in de propedeuse krijgt) ook alle opleidingen staan?
|
jah dat klopt, maar er staan dus ook vakken achter waar ik over twijfel en waar dus alleen basisvak achterstaat. wacht, ik zet die vakken er later wel op, kun je kijken of het je bekent voorkomt ok? heel erg bedankt alvast!
|
Citaat:
Maar sommige boeken heb je misschien niet nodig, maar zijn wel een mooi naslagwerk! |
Citaat:
Let goed op bij de aanwijzingen die bij de boeken staan. Boeken over de Rekenmachine zijn nutteloss en woordenboeken heb je waarschijnlijk al |
dank je wel allemaal!!
|
Citaat:
|
hey, denk je dat ik iets aan de volgende boeken heb:
Basisboek marketing deel opg. + cd-rom 5e druk TI 83 (GR dus) druk 2 Caminos, deel 1 spaans voor beginners wb. druk 5 |
Citaat:
Ik weet niet precies hoe jouw hogeschool de opleiding invult, maar ik moest de volgende boeken hebben in mijn 1e jaar: *Grondslagen van de marketing- Verhage/Bronislaw *Een praktijkgerichte benadering van organisatie & management- Van Dam *Professionele Bedrijfscommunicatie *Zakelijke communicatie dl 1 en 2 *Elementaire communicatie *Media & Reclame *Wetteksten voor HEAO. Dat waren iig de belangrijkste boeken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha, dank je wel!! ik geloof dat ik er nu helemaal uit ben welke ik moet bestellen. thnx!
|
Citaat:
|
Citaat:
en GR boek had ik al gezegd |
thnx! (y)
|
Citaat:
God wat een saai boek was dat trouwens :( |
Citaat:
Lang leve de samenvattingen op internet... |
ik ga er ook heen.. ik bekeek net ook eens de boekenlijst,
kwam er ook niet helemaal uit. komt dat niet ter sprake bij de introductieweek? |
weet ik niet, misschien wel, maar nu kun je nog 2e hands kopen. en ik heb niet zoveel geld dus....
maar waar kom jij dan vandaan? woon je in arnhem? jij gaat dus ook comm. aan de HAN doen? leuk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |