![]() |
gratis.nl ???
ik zag op gratis.nl een aanbieding van kpn, je krijgt dan een nokia, geheel gratis met een allround abbonement, kost normaal 16.95 per maand, dat krijg je dan terug gestort op je rekening van twee jaar , dat is dus rond de 400 euro. uiteindelijk betaal je dan alleen wat je verbeld,en smsīt.
kan dit wel? zou je niet worden belazerd op de een of andere manier? klinkt te mooi om waar te zijn! |
Ik horde laatst iemand er ook over praten ja.. Het schijnt wel echt te zijn; je hebt zoveel belminuten, dat je dat later weer teruggestort krijgt ofzo. Daarnaast hebben ze op internet niet de kosten van showmodellen in de winkel, en de desbetreffende medewerkers... Ik snap er niet veel van, maar het schijnt redelijk reeel te zijn..
|
Jahoor, ik denk dat zoiets best moet kunnen. :)
|
Belcompany kun je gratis orange abonnement krijgen geloof ik, kost je niets tot bepaald aantal minuten.
|
bij orange hebben ze ook zoiets, je sluit een abonnement af voor bijv. 18 maanden voor 30 euro per maand. Maar dan krijg je gratis telefoon en na 18 maanden kan je er prepaid van maken. Kost je eigenlijk niets dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar gaat het niet over, gaat erover dat je ook gratis beltegoed krijgt.
|
Nee. Dat kan niet. Absoluut onmogelijk.
|
ja dat kan. Iemand heeft me een keer uitgeled. Vodafone heeft dat ook voor 60 minuten bellen per maand. Dan krijg je na een jaar zoveel euro terug.
Het had er mee te maken dat zo'n shop bij een provider toestellen koopt icm een abbo. Die telefoon verkopen ze gewoon los en op zo'n abbo kunnen ze dan heel veel korting geven. Er zat nog veel meer achter maar dat was best ingewikkeld. Het enige addertje onder het gras was dan dat je uit jezelf na een jaar moest opbellen om te zeggen dat je het abbo wilde opzeggen anders doen ze zonder het te vragen weer voor een heel jaar een contract af sluiten. |
misschien dat de tariven hoog zijn, dat ze daar de winst uit halen
|
het klinkt inderdaad allemaal erg mooi, ik zou het toch even allemaal uitzoeken als ik jou was... :s
|
onzin
|
Citaat:
|
Je krijgt er meteen een hypotheek bij. Dat is de truuk.
|
Ja het kan. Mijn broer heeft ook zo'n gratis orange abonnement met 180 belminuten in de maand ofzo. Je betaalt meestal alleen de verzendkosten. Is gewoon om nieuwe klanten te lokken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |