![]() |
wc eendje
wc-eendje
elke nacht droom ik van jou jij bent de ware ik hou van jou je gele huid mooi als de zon je rode snavel mooi als een roos wc-eendje op mijn knieen vraag ik jou wil je mij ------------------------ let vooral niet op dit gedicht !! :D kwas een beetje melig en ik zag een plaatje van een eendje dus kwam ik hier op :rolleyes: :cool: mischien hoort tie meer op 'onzin' thuis :D (het gedicht niet de eend :P ) |
hey
nou idd het is een onzinnig gedicht maar eindenlijk eens vrolijk :p |
Lekker droog gedichtje, je vertelde al dat je 't niet serieus als gedicht bedoelde dus hij is wel (y)
|
Ik vind 'm cool, onzinnig en melig...gewoon leuk dus. Zoiets heb je af en toe gewoon nodig :) hij is echt droog!
|
meligheid ten top, leuk gedaan: een beetje afwisseling mag wel eens (en het is niet te onnozel, het is allesbehalve serieus, maar wel leuk)
|
als ik dan toch mag zeiken :D , als je het goed melig wilt had ik gezorgd voor een strakker metrum en vol met rijm (vooral knullige eindrijm).
|
:D *lol heeft* Ik krijg hier spontaan een lachbui van! (y)
|
Hey
oké het is een goed gedicht er zit zelf geen een spelfout in ;) |
haha hij is grappig, leuk als liefdes verklaring voor de plaatselijke eend :)
|
lol, toen ik opeens dacht aan dit gedicht dacht ik 'ow shit dat had ik nooit moete doen :o ' maar tvalt dus wel mee :) zo iets moet ook weer is he :cool:
enne tis trouwens gewijd aan het eendje van msn :D :D Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |