![]() |
Hardrockimitatie D-12 tijdens de MTV Movie Awards
Tijdens de MTV Movie Awards imiteerden de leden van D12 tijdens hun liedje 'My Band' de leden van AC/DC en Guns 'n' Roses.
Eminem (probeerde) bijvoorbeeld Axl Rose te imiteren door heel stoned over te komen. Zelf vond ik deze grap niet geslaagd. Hebben jullie het gezien en zoja wat vonden jullie van de imitatie? |
Heel stoned overkomen?
Terwijl hij omringd is door negers? Als er iets voor negers is, is het wel wiet. |
rock is kut
maar d12 ook, behalve eminem dan dus grap was (y) |
Hehe, Eminem is cool (y)... maar probeer geen echte artiesten na te doen (n)
Eminem is ook een echte artiest, begrijp me niet verkeerd, maar zulke dingen (n) |
uhh niet gezien
|
Who cares, ik vond het er wel grappig uitzien. En dat is al een hele prestatie voor D12. ;)
|
Ik heb 2 seconden gezien. Wel grappig, Axl Rose was toch ook maar een stakker :)
|
Citaat:
Zelf ben ik donker.. en ik weet dus dat wiet ABSOLUUT niets voor 'negers' is... Is wiet hier niet legaal;) |
Citaat:
|
Ik vond de grap als fan van GNR niet zo gepast, maarja daar zal D12 schijt aan hebben.
|
Ja, erg stoer van Eminem, ik benijd hem nu zo ! En dan dat commentaar dat-ie gaf bij dat interview, volwassen :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fuck D12... de Beastie Boys waren veeel en veeel beter.
|
niet gezien, maer het klickt enorm gay.
maerja, als je zelf geen muzieck kunt maeken en show kan brengen moet je toch wat he.. (n) d12 |
Citaat:
En dan niet gaan zeggen dat hij het daar niet over had, want dat had je er best uit wijs kunnen maken. ontopic: Who gives a flying fuck..dit soort mensen willen daar juist iets mee bereiken.. |
wat boeit jou t wat 1 of ander kutrapgroepje doet?
|
Citaat:
|
Fuck die niggahz
|
Je als een bevooroordeelde bekrompen mongool gedragen teneinde reacties uit te lokken heerst wel, eigenlijk.
Wiet is voor nikkers! flamen maar boys! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het deed mijn lachspieren niets, was dat de bedoeling dan?
|
Indien je het tegen mij hebt:
Nee, het was niet de bedoeling dat je erom ging lachen. Ik vind het zelf ook helemaal niet grappig. Feit is dat ik een simpele ziel ben die er voldoening uit schept om topics te verkankeren met een simpele doch treffende opmerking. |
eminem is een sukkel.
ik heb een hekel aan hem. |
Citaat:
|
Ik vond het vrij hilarisch(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou moet eminem oppassen, straks gaat axl hem liquideren..
|
Citaat:
|
:d
|
M&M's pogingen tot grappig zijn slagen vrijwel nooit. Laat em maar gewoon rappen.
|
Citaat:
|
Waarom zou je grappen maken over G&R ? Dat is op zich zelf al een belachelijk goede grap.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |